Укрзалізниця оновила графік: нові маршрути, більше рейсів, зручніші пересадки
Укрзалізниця оголосила оновлений графік руху на 2025–2026 роки, який почне діяти з 14 грудня. Пасажирів очікує запуск 11 нових поїздів — восьми міжнародних і трьох внутрішніх — а також модернізація чинних маршрутів. Компанія адаптує сполучення відповідно до зростання попиту: за 11 місяців цього року залізницею вже скористалися понад 25 млн пасажирів, що майже на пів мільйона більше, ніж торік.
Влітку Укрзалізниця протестувала модель посилених перевезень за рахунок денних обігових поїздів. У пікові дні це забезпечувало понад 7 000 додаткових місць щодоби. Саме цей підхід став основою при формуванні нового графіка. У 2026 році пропозицію місць у періоди підвищеного попиту збільшать на 20%, що сумарно дасть понад 2 млн додаткових місць на рік.
«Графік руху Укрзалізниця оновлює виходячи з реальних потреб людей. Це пріоритет. Йдеться і про швидші маршрути, і про нові прямі сполучення, також маємо забезпечити більше місць для пасажирів у пікові періоди. Запускаємо нові та оновлюємо існуючі міжнародні маршрути», — зазначив заступник міністра розвитку громад та територій України Олексій Балеста.
У міжнародному сполученні передбачено одразу вісім нових рейсів. У напрямку Польщі запускають три нові поїзди до Перемишля та один до Хелма. Реалізація розширення стала можливою завдяки закупівлі сучасних вагонів у межах державної програми оновлення пасажирського рухомого складу.
Ключові зміни у внутрішньому сполученні:
• Новий поїзд №47/48 (Краматорськ) Барвінкове — Чоп.
Маршрут орієнтований на мешканців прифронтової Донеччини, які нині користуються мультимодальною схемою. Поїзд покращує доступ до реабілітаційних центрів Карпат і Закарпаття та забезпечує зручну пересадку на міжнародні маршрути.
• Новий поїзд №33/34 Кривий Ріг — Івано-Франківськ.
З’єднає центральні області з туристичним регіоном Прикарпаття.
• Оновлений маршрут поїзда №113/114 Харків — Ужгород.
Історичний «бахмутський» рейс подовжено до Закарпаття. Це важливе сполучення для Полісся та Волині, чиї мешканці отримають прямий доступ до карпатських напрямків, зберігаючи з’єднання із Сумщиною та Харківщиною.
У напрямку гірських курортів і реабілітаційних центрів у новому графіку заплановано понад 40 рейсів, більше половини з яких — із прифронтових областей. На постійній основі курсуватиме регіональний поїзд Львів — Ворохта на сучасному дизель-поїзді ДПКр-3, що посилить можливості пересадки в період гірськолижного сезону.
Продаж квитків на рейси після 14 грудня уже відкритий у застосунку та на сайті Укрзалізниці.
Наталія Ковальчук
фото з відкритих джерел


