Уже наступного тижня дніпропетровці можуть випробувати перші послуги проекту «Електронне місто»

 

Першою ланкою системи електронного врядування стане дніпропетровська сфера житлово-комунального господарства. У рамках проекту «Смарт-сіті» протестувати послугу електронних звернень до управління житлово-комунального господарства міської ради можна буде вже наступного тижня. Про це під час брифінгу повідомила координатор волонтерського проекту «Електронне місто» у Дніпропетровській міській раді Дар’я Біла.

Била

Сферу житлово-комунального господарства обрали невипадково, адже це одне з найбільших управлінь і воно пов’язане з видачою великої кількості довідок. Повсякчас ці документи складно отримати, адже заява має пройти декілька кабінетів і відділів управління.

За  словами координатора волонтерського проекту «Електронне місто» Дар’ї Білої, волонтери I-Gov зуміли об’єднати в одну електронну послугу 13 звичайних паперових заяв.

«Для цього не треба буде нікуди приходити. Просто сидячі вдома, ви відкриваєте комп’ютер і заповнюєте необхідні поля. Зараз треба буде заходити на портал I-Gov, пізніше це буде єдиний портал Дніпропетровська. Через нього реалізовуватиметься надання послуг», -розповіла Дар’я Біла.

Електронний формат дозволяє заяві не блукати канцеляріями та кабінетами.

«Якщо законодавчо вимагається довідка у письмовому вигляді, то доведеться прийти лише один раз – аби забрати її. Якщо достатньо інформації в електронному вигляді, тоді треба буде просто роздрукувати надану інформацію», — сказала вона.

Координатор волонтерського проекту «Електронне місто» також додала, що процес переходу на електронний формат взаємодії гальмується небажанням деяких комунальних підприємств співпрацювати. Серед причин називають відсутність комп’ютерів і доступу до мережі Інтернет.

Про важливість людського фактору у новій системі «Електронного міста» говорить і ІТ-волонтер, засновник проекту «Фісон» Дмитро Томчук. За його словами, «Смарт-сіті» зможуть побудувати лише ті люди, які будуть по-іншому мислити.

«Необхідно, аби дніпропетровці зрозуміли, що таке «смарт-сіті». Адже це розумне та зручне для містянина місто. Зараз у більшості ще інші пріоритети. Тому треба змінити мислення. Необхідно прищеплювати людям філософію взаємоповаги», — вважає Томчук.

Найкращими прикладами Дмитро Томчук називає оновлені проекти міських парковок та запровадження картки містянина. На його думку, це дозволить встановити зворотній зв’язок городян із мерією, аби ті могли впливати на рішення влади.

Добавить комментарий