В Україні презентували перші вагони-трансформери
17 січня у перший рейс відправився поїзд 149/749 Київ-Івано-Франківськ, який сформований із нових пасажирських вагонів з меблями, що трансформуються. Завдяки такому типу рухомого складу поїзд перевозитиме пасажирів як з місцями для сидіння, так і спальними місцями. До Івано-Франківська поїзд курсуватиме в категорії «Нічний експрес», час у дорозі – 9:03, зворотно – як «Інтерсіті» за 8 год 34 хв. Головні переваги нового поїзда:
Найбільша швидкість порівняно із іншими цього сполучення. Існуючі поїзди перебувають у дорозі щонайменше 10,5 години.
Комфорт. Поїзд забезпечено високоякісним інвентарем.
Зручний графік руху: пізнє відправлення та раннє прибуття дозволяє пасажирам ефективно використати час.
Збільшення кількості місць. Призначення нового поїзда фактично вирішує проблему дефіциту квитків на цьому популярному напрямку.
Час подорожі менший, а комфорт більший, порівняно з автомобільним транспортом.
Вагони поїзда мають нову схему фарбування, світлі кольори мають ще й велике практичне значення: вони зменшують теплове навантаження та дозволяють зменшити навантаження на систему кондиціювання влітку та систему опалення взимку.
Вагон-автомобілевоз у складі поїзда дозволяє перевезти автомобіль з Києва до Івано-Франківська і далі продовжувати подорож автомобілем карпатським регіоном. Вартість перевезення, наприклад, автомобіля Nissan Qashqai, становить 1150 грн, що є привабливою ціною, враховуючи поточну вартість палива та переваги, які пасажир отримає, користуючись послугою.
Вагони-трансформери дозволяють максимально ефективно використовувати рухомий склад. При відстані понад 500 км поїзд, сформований з таких вагонів, робить 2 рейси, а на маршруті до 500 км – 3 рейси за добу. Таким чином вагон-трансформер за добу здатен перевезти –100 пасажирів, а купейний вагон – 40 пасажирів, повідомляють у прес-службі «Укрзалізниці».