Валентин Резніченко закликав керівників міст та районів створити власні гарячі лінії та оперативно реагувати на звернення мешканців

У 2015-му на гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченка зателефонували майже 50 тисяч людей. Мешканці регіону просили розібратися з питаннями житлово-комунального господарства, соцзахисту, медицини. 90% усіх звернень адресовані до міських та районних органів влади. Очільник області Валентин Резніченко закликав керівників територій створити власні гарячі лінії та оперативно реагувати на дзвінки.

«Дніпропетровщина йде шляхом децентралізації. Усі питання, будь-то комунальне господарство, соцзахист чи медицина, мають вирішуватися на місцях, до того ж максимально швидко. Що маємо на практиці? Люди з усіма питаннями звертаються до облдержадміністрації. Від люків до дахів. Ми нікому не відмовляємо, тримаємо ситуацію на контролі, та такого не повинно бути, – наголосив Валентин Резніченко. – Я закликаю керівників міст та районів області створити гарячі телефонні лінії та оперативно реагувати на звернення своїх мешканців. Адже ви знаходитесь найближче до людей, тому краще знаєте про існуючі проблеми та можливості їх вирішення».

У 2015-му на гарячу лінію голови ОДА надійшло майже 50 тисяч звернень. Вирішення близько 45 тисяч з них – у компетенції місцевих органів. Найбільше дзвінків від дніпропетровців, криворіжців, дніпродзержинців, а найменше – від мешканців Синельникового, Першотравенська та Тернівки.

Конкретно до облдержадміністрації було адресовано майже 5 тисяч звернень, більше 3,8 тисячі вже вирішено, решта – у процесі виконання.

Добавить комментарий