Як косметологу заробляти більше на косметиці?

Салонні процедури, хоча й мають високу ефективність, але не дозволяють зберегти результат надовго без відповідного домашнього догляду. Багато косметологів соромляться пропонувати своїм клієнтам певні засоби, щоб не порушувати довірливі відносини. Однак, нічого поганого у цьому немає. Багато відвідувачів салонів краси тільки раді, що професіонал порадить косметику, яка буде дієвою у їх випадку. Продаж доглядових засобів ще й дозволяє збільшити прибуток.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Навіщо продавати домашній догляд?

Гарна та здорова шкіра потребує регулярного догляду. Навіть, якщо у людини немає виражених проблем зі шкірою, то вони можуть з’явитись у майбутньому. Дотримання правил догляду дозволяє якомога довше зберігати рівний колір, пружність шкіри.

Якщо у клієнта присутні зморшки, є прояви акне, то досягти та зафіксувати результат можливо тільки використовуючи професійні сироватки, інші салонні процедури з правильним доглядом у домашніх умовах. Косметичні засоби підбираються індивідуально, з урахуванням стану та типу шкіри.

Нав’язувати клієнту певні косметичні засоби не потрібно. Краще запропонувати безкоштовну послугу підбору, наприклад, засобу для вмивання. Коли він побачить позитивний ефект, це тільки зміцнить довіру до рекомендацій.

Скільки можна заробити на продажу косметики?

Рівень заробітку залежить від кількох факторів:

  • наявної кількості клієнтів;
  • рівня націнки;
  • закупівельних цін.

Націнка на професійні креми, доглядові комплекси може становити від 10 до 100 %. Велику увагу варто приділити асортименту. Чим він більше, тим влучніше можна підбирати засоби з догляду.

Більшість косметичних брендів зацікавлені у прямій співпраці з косметологами, бо вони покращують пізнаваність їх продуктів, збільшують продажі. Щоб обрати відповідного постачальника, варто ознайомитись з вимогами. Ось https://pielcosmetics.com/kosmetologam/ приклад того, як косметичні бренди презентують свою продукцію. Додаткові питання завжди можна поставити за телефоном чи іншими каналами комунікації.

Бренд має пропонувати доступний рівень цін та якісну продукцію, не ставити занадто великі обмеження щодо гуртової закупівлі косметичних продуктів. Спеціальна косметика для професійних косметологів повинна бути сертифікованою, використовувати сучасні досягнення, активні компоненти. Також варто перевірити різноманіття асортименту, якість обслуговування. Якщо кожну відповідь потрібно чекати днями, а постачання займає тижні, це ознака поганої клієнтоорієнтованості. Така співпраця навряд чи буде продуктивною.

Як продавати косметику?

Секрет успішних продажів дуже простий. Потрібно пропонувати клієнтам тільки ті засоби, які дійсно їм потрібні. Необхідно ретельно ознайомитись з проблемами, дізнатись про харчування, спосіб життя, поточний догляд. Люди полюбляють, коли їм пропонують кілька варіантів в різних цінових категоріях. Необов’язково одразу продавати продукт, спочатку можна запропонувати безкоштовний пробник.

Крім спеціалізованих засобів, можна пропонувати й універсальні продукти, які корисні для кожного, такі як лосьйони для обличчя та засоби для захисту від сонця. Ці засоби допоможуть зберегти шкіру здоровою в довгостроковій перспективі.

На завершення, продаж доглядових засобів клієнтам може бути вигідним і корисним для косметолога. Головне – проявляти професіоналізм, глибокі знання і турботу про потреби кожного клієнта та знайти надійного постачальника професійної та домашньої доглядової косметики.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!