Жінка із синдромом Дауна стала моделлю б’юті-кампанії

Краса приходить із внутрішнього світу — доводить незвична б’юті-кампанія, створена для бренду засобів із догляду за волоссям. Виробник презентував нове обличчя кампанії. Ним стала 32-річна модель і колишня атлетка Спеціальних олімпійських ігор Кеті Міді, яка живе із синдромом Дауна, повідомляє “Українська правда” з посиланням на Mashable.

“Кожен день — чудова нагода для того, щоб почуватися добре. А це спонукає мати гарний вигляд — ось мій девіз”, — розповіла дівчина.

Цією рекламною кампанією Кеті руйнує бар’єри та обмеження, адже вона стала однією із небагатьох моделей із синдромом Дауна, котрі брали участь у рекламі засобів для краси.

“Коли ми запускали продукт, ми планували відзняти ще один традиційний пін-ап, але щойно ми розпочали роботу і замислилися над девізом кампанії — “Безстрашність” — все одразу стало зрозумілим. І ми показали безстрашність самої Кеті”, — розповіла CEO виробника косметики для волосся Beauty & Pin-Ups Кенні Кан.

Залишити відповідь