Лише 14 секунд: як жителям Дніпропетровщини передати показники лічильника
Саме за такий час у середньому клієнт відкриває мобільний додаток «Дніпровських енергетичних послуг» та вносить дані про споживання. Щоб скористатись найшвидшим способом передачі показників лічильника, достатньо встановити мобільний додаток через GooglePlay чи AppStore.
Якщо споживач входить до Особистого кабінету через браузер, передача показників лічильника займає від 15 до 30 секунд.
Стільки ж часу необхідно, аби повідомити дані на сторінці «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook: клієнт в особистому повідомленні вказує номер рахунку та актуальні показники. Цю інформацію оператори контакт-центру вносять в єдину базу електропостачальника.
«Клієнту достатньо приділяти менше 1 хвилини щомісяця, аби економити витрати на електроенергію. Адже, коли він фіксує показники лічильника 1-го числа та передає до 5-го числа, то сплачує тільки за використану електроенергію. Якщо даних ми не отримуємо, сума у платіжці розраховується за середніми показниками і може не відповідати фактично використаній електроенергії», – сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.
«Дніпровські енергетичні послуги» через онлайн-канали та за телефоном (056/067/050) 770-11-55 приймають інформацію від жителів, які підключені до «ДТЕК Дніпровські електромережі».
Клієнтам, які приєднані до «Центральної енергетичної компанії» (ЦЕК) або «Укрзалізниці», необхідно повідомляти показники лічильника безпосередньо цим компаніям.
Фото: з відкритих Інтернет-джерел