Жителі Дніпропетровська вперше побачили, як зсередини працює служба «102»
Цілодобово дзвінки та виклики громадян обслуговує 9 операторів. За добу їм доводиться приймати більше 2 тисяч дзвінків, тобто один оператор обслуговує 200-250 викликів.
З них тільки у половині вбачаються ознаки кримінального правопорушення. Щоб обслужити таку кількість телефонних дзвінків операторам доводиться постійно підвищувати свій професійний рівень, займатися з психологом.
Всі дзвінки діляться на 30 категорій. Завдання поліцейського якомога швидше дізнатися від того, хто телефонує, два основних моменти – що конкретно сталося і де точно знаходиться потерпілий. Ця інформація одразу ж відображається на моніторі перед очима чергових поліцейських та передається на планшет до патрульних.
Наприклад, така категорія як “вбивство”, “тяжкі тілесні ушкодження” або “грабіж” виділяються червоним кольором і розміщується зверху. Поки черговий продовжує розмову з потерпілим, з’ясовуючи деталі злочину, вже найближчий до місця події патрульний на своєму пристрої зазначає навпроти події “прийняв” і “виїхав”.
Саме завдяки цій системі “Цунамі” за 46 днів роботи нової поліції було 3 випадки, коли виїхавши на “грабіж”, поліцейські привозили в машині до потерпілого і самих злочинців, яких перехопили по дорозі до нього.
За матеріалами прес-служби ГУНП у Дніпропетровській області





