Жителі Дніпропетровська вперше побачили, як зсередини працює служба «102»

Цілодобово дзвінки та виклики громадян обслуговує 9 операторів. За добу їм доводиться приймати більше 2 тисяч дзвінків, тобто один оператор обслуговує 200-250 викликів.

З них тільки у половині вбачаються ознаки кримінального правопорушення. Щоб обслужити таку кількість телефонних дзвінків операторам доводиться постійно підвищувати свій професійний рівень, займатися з психологом.

Всі дзвінки діляться на 30 категорій. Завдання поліцейського якомога швидше дізнатися від того, хто телефонує, два основних моменти — що конкретно сталося і де точно знаходиться потерпілий. Ця інформація одразу ж відображається на моніторі перед очима чергових поліцейських та передається на планшет до патрульних.

Наприклад, така категорія як «вбивство», «тяжкі тілесні ушкодження» або «грабіж» виділяються червоним кольором і розміщується зверху. Поки черговий продовжує розмову з потерпілим, з’ясовуючи деталі злочину, вже найближчий до місця події патрульний на своєму пристрої зазначає навпроти події «прийняв» і «виїхав».

Саме завдяки цій системі «Цунамі» за 46 днів роботи нової поліції було 3 випадки, коли виїхавши на «грабіж», поліцейські привозили в машині до потерпілого і самих злочинців, яких перехопили по дорозі до нього.

полиция дп

полиция дп2

полиция дп 3

За матеріалами прес-служби ГУНП у Дніпропетровській області

Добавить комментарий