Філатов пояснив, що впливає на вартість проїзду в електротранспорті Дніпра
Місто Дніпро простягнуте обабіч великої річки, а у квадратних кілометрах його територія більша за низку українських мегаполісів. А ще, місто постійно витрачає гроші на оновлення транспорту та сплачує за електроенергію, спожиту трамваями та тролейбусами. Реальна довжина транспортних маршрутів і подальший розвиток електротранспорту вимагають капіталовкладень. Про це мер Дніпра заявив у другому випуску проекту «Запитай Філатова».
Попередні десятиліття кращі маршрути електротранспорту передавалися приватним перевізникам. Нині разом із витратами на нові трамваї і тролейбуси необхідно покривати вартість електроенергії та матеріалів. Лише торік місто дотувало електротранспорт на 100 млн грн.
«Скажіть, а де мені взяти грошей? Залишитися знову в 4 гривнях, коли в Києві катають по 8, а в Маріуполі – по 7, а в Харкові – по 6? Це – економіка. Звичайне планування бюджету», – сказав Борис Філатов.