Apple, Google та Amazon – найдорожчі бренди світу

У 2019 році найдорожчими світовими брендами продовжують із великим відривом бути Apple, Amazon і Google. Про це йдеться в рейтингу Interbrand, повідомляє “Укрінформ”.

«Технологічні концерни Apple, Google та Amazon залишаються найдорожчими брендами, незважаючи на пильну увагу антимонопольних органів. Зокрема, вартість бренду Apple досягла майже 234 мільярдів доларів, зрісши на 9%», – йдеться в повідомленні.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Вартість же Google зросла на 8% (до 167,6 мільярдів доларів), а ось Amazon – аж на 24% (до майже 125,3 мільярдів доларів).

Варто зауважити, що Coca-Cola, яка довгий час займала перше місце в цьому рейтингу, тепер в великим відставанням посідає лише п’яту позицію (64,3 мільярди доларів), втративши ще 4%.

А ось компанія Facebook спустилася з дев’ятого на чотирнадцяте місце (за рік вартість упала до 40 мільярдів доларів – тобто на 12%).

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!