У Дніпрі латають дороги за європейськими технологіями
У Дніпрі продовжують усувати аварійну ямковість на дорогах для безпечного пересування містом, яке є найбільшим транспортним хабом під час повномасштабної війни. Дорожні бригади застосовують європейську технологію холодного асфальтування. Нині вони ліквідовують ями по вул. Набережна Перемоги в районі скверу «Прибережний». Повідомили у Дніпровській міській раді.
Вже відпрацювали 20 об’єктів по місту. Передусім – увага мостам, шляхопроводам та основним проїзним магістралям міста. Процес ремонту холодними асфальтобетонними сумішами не відрізняється від ремонту гарячим асфальтом. Його перевага – можна укладати за низьких температур. Технологія дуже проста: спочатку ями фрезерують та ретельно очищують від випадкового сміття. Далі їх прогрівають та оброблюють рідкою бітумною емульсією для кращого зчеплення. І тоді вже засипаємо холодний асфальт. Така технологія використовується в європейських країнах. Саме взимку для усунення ям на дорогах такий метод правильний і дієвий.
Цьогоріч методом холодного асфальтування планують вкласти 4 тис. квадратних метрів асфальту. На сьогодні 1 тис. квадратних метрів вже відремонтували.
«Критична ямковість несе найбільшу небезпеку водіям та пішоходам. Звісно, це не повний обсяг ліквідації аварійної ямковості. Але таке тимчасове рішення, як холодне асфальтування, є ефективним до того, поки ми не зможемо вкладати гарячий асфальт. Такі роботи у Дніпрі ми проводимо вже кілька років поспіль одразу після сходження снігу у лютому. Взимку асфальтні заводи не працюють, тож їхню продукцію не можемо придбати. Тому тимчасово використовуємо сухий асфальт, який попередньо прогрівається. Підкреслюю, що це тимчасовий ремонт. А вже влітку переробимо всі ці «латки» гарячим асфальтуванням», – розповів в. о. заступника міського голови, директор департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР Олексій Самілик.


