«Газмережі» Дніпропетровщини надали 25 тисяч консультацій у квітні

Протягом квітня майже 25 тисяч клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» скористалися професійними консультаціями з питань розподілу природного газу. Близько 16,9 тисячі мешканців області відвідали Центри обслуговування клієнтів, тоді як 8 тисяч звернулися через контакт-центр компанії.

Для забезпечення комфорту та доступності послуг, «Газмережі» працює 24 центри обслуговування по всій Дніпропетровській області. Клієнти можуть знайти всю необхідну інформацію про адреси та години роботи центрів на офіційному сайті компанії у розділі «Контакти», а також звернутися за допомогою за допомогою телефонних номерів контакт-центру:
– 066-300-2-888 (Vodafone); – 098-300-2-888 (Kyivstar); – 093-300-2-888 (Lifecell); – 057-708-01-87 (Укртелеком); – 056-747-36-35 (Укртелеком).

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Менеджери газорозподільної компанії завжди готові надати відповіді на всі запитання клієнтів, сприяючи ефективному та надійному розподілу природного газу у регіоні.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!