Український марсохід – серед лідерів у конкурсі NASA

Український проект Mars Hopper, що пропонує новітній спосіб пересування поверхнею Марсу, пройшов до півфіналу світового хакатону NASA SpaceApps Challenge і зараз серед лідерів голосування за вихід у топ-5. Про це повідомляє ресурс “Платформа”.

“У квітні цього року по всьому світу в черговий раз пройшов хакатон NASA SpaceApps Challenge, в якому вперше взяли участь і українці. При цьому вітчизняний проект Mars Hopper пройшов до півфіналу, випередивши більше сотні інших. Зараз у категорії “Вибір людей” триває відкрите голосування, яке обирає п’ять найкращих з 25 півфіналістів. В лідери вибились українці та македонці, які і борються за перемогу”, – йдеться у повідомленні.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Голосування триватиме до 15 травня.

Mars Hopper пропонує новітній спосіб пересування поверхнею Марсу. Наші розробники використали в роботі принцип пересування коників-стрибунців. У якості палива команда запропонувала використовувати замерзлий СО2 з полярних шапок планети. За допомогою реактивних прискорювачів літальний апарат піднімається в повітря. Далі розкриваються крила, завдяки чому він може пролетіти довше. При посадці Mars Hopper одночасно збирає сухий лід, який дозволить зробити наступні стрибки.

За оцінками розробників, для подібної системи на Марсі потрібні незначні обсяги палива. При цьому технології, необхідні для його створення, вже існують і успішно використовуються в космонавтиці.

«На Марсі розріджена атмосфера та часті пилові бурі. Але також там багато сухого льоду. Наша ідея полягає в тому, щоб знайти найкращий спосіб використати цей ресурс», – пояснив один з авторів проекту Микола Денисенко.

Загалом у 2016 році в хакатоні NASA взяли участь 15 310 учасників, 161 місто, 61 країна, що створили 1178 проектів. Україна була представлена Києвом і Кіровоградом. Ще чотири українські команди у номінації «Глобальна» зараз оцінюються фахівцями NASA. Результат буде відомий через декілька тижнів.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь