Українці почали економити на продуктах – соціологічне дослідження

Приблизно у 80% українців відчули зміни у звичному порядку придбання продуктів харчування. Ці зміни побічно свідчать про зниження купівельної спроможності, наприклад, 45% опитаних в останній місяць стали купувати продукти дешевших марок, наводить дані дослідницька компанія Research & Branding Group, пише «Українська правда. Життя».

41% опитаних відмовився від покупки деяких продуктів, 39% учасників почали купувати звичні продукти в меншій кількості, а 15% рідше здійснюють покупки.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Загалом, українці характеризують своє харчування неоднозначно. Приблизно половина опитаних (48%) вважає, що в цілому вони харчуються добре. Трохи менша частка учасників дослідження вважають своє харчування в цілому поганим (38%).

При цьому частіше за інших своє харчування хорошим вважають молоді люди у віці до 30-ти років (60%), жителі Західної і Центральної України. На думку більшості опитаних (65%), якість їхнього харчування за останні два роки погіршилася. Частіше за інших, про погіршення якості свого харчування заявляли люди пенсійного віку (76%).

Результати опитування показали, що найчастіше українці купують продукти на ринку (45%), в супермаркеті (43%), у невеликих магазинах поблизу дому (37%). 18% учасників опитування харчуються із власних господарств.
Купівля продуктів у невеликих магазинах та їх виробництво у власному господарстві найбільш популярні серед осіб, які мають середню освіту і нижче (відповідно, 46% і 22%), а найменш популярні серед осіб з вищою освітою (відповідно, 32% і 13%). Близько 50% жителів звичайних міст і 60-70% жителів обласних центрів купують продукти на ринку або в супермаркетах.

Якість придбаних українцями продуктів харчування не задовольняє половину опитаних (51%). Найчастіше задоволені якістю придбаних продуктів виражали учасники із Західного і Центрального регіонів України (відповідно, 47% і 46%). Навпаки, свою незадоволеність найчастіше висловлювали жителі Півдня і Сходу країни (відповідно, 64% і 57%).

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *