Експерти назвали найбільш розповсюджені порушення передвиборної агітації у Дніпропетровську
Завтра, 24 жовтня, в Україні День тиші – день, коли заборонена будь-яка передвиборна агітація. Напередодні експерти з громадської організації «Дніпропетровський координаційний центр з регуляторної політики» назвали найбільш розповсюджені порушення, які їм вдалось зафіксувати під час моніторингу кампаній кандидатів на посаду міського голови у Дніпропетровську.
Мета, яку ставили перед собою експерти, полягала у визначенні реальних витрат кандидатів та порівняння їх із офіційними звітами. Моніторинг розпочали ще 7 вересня, а остаточні дані будуть презентовані у другій декаді листопада. Але вже на сьогодні готові поміжні результати дослідження.
Так, під час прес-конференції у ДОО НСЖУ голова організації «Дніпропетровський координаційний центр з регуляторної політики» Олексій Андреєв повідомив, що основним трендом цьогорічних кампаній стали зустрічі з виборцями: «Кандидати переважно зустрічались із мешканцями у дворах, а також із трудовими колективами».
Експерти організації наголошують на тому, що фінансування цьогорічних передвиборних кампаній має тіньовий характер та здійснюється поза межами виборчого процесу.
Крім того за словами Олексія Андреєва, інше масове порушення – розповсюдження агітаційних матеріалів без зазначення на них вихідних даних. Це пряме порушення ч. 2 ст. 56 Закону України «Про місцеві вибори». Із офіційного старту виборчого процесу кандидати розміщали на громадському та приватному транспорті політичну рекламу, що порушує ст. 60 ч. 9 п. 6 Закону України «Про місцеві вибори».


