Аудит контекстної реклами — основні етапи
Контекстна реклама, мабуть, один із найефективніших способів для залучення ЦА на сайт і, відповідно, підвищення продажів. Однак для того, щоб вона приносила видиму віддачу, важливо на регулярній основі проводити її аудит.
Аудит контекстної реклами — це детальний аналіз кампаній з метою виявлення проблемних місць, оцінки ефективності та розроблення рекомендацій щодо оптимізації. Він дає змогу підвищити віддачу від реклами, знизити витрати за залучення клієнтів і поліпшити основні показники ефективності (KPI).
Що підготувати перед проведенням аудиту рекламних кампаній?
Для проведення ефективного аудиту Вам знадобляться:
- Доступи до рекламних акаунтів. Переконайтеся, що у Вас є доступ до акаунту Google Ads, де запущені Ваші кампанії. Перевірте, що доступ дозволяє переглядати статистику, редагувати кампанії та має достатній рівень прав.
- Синхронізація рекламних кампаній із системами аналітики. Важливо, щоб було налаштовано передачу даних із рекламних кабінетів у Google Analytics. Це дасть змогу аналізувати ефективність кампаній у розрізі поведінки користувачів на сайті — дивитися конверсії, глибину перегляду, час на сайті та інші метрики.
- Бізнес-цілі та план за KPI. Обговоріть з командою або замовником, яких маркетингових показників потрібно досягти, який середній чек, конверсію в заявки, продажі Ви очікуєте отримати. Зафіксуйте ці цілі, щоб орієнтуватися на них під час проведення аудиту.
- Актуальні дані щодо цін та асортименту. Якщо Ви рекламуєте товари або послуги, підготуйте свіжий прайс-лист або каталог. Перевірте, що ціни та найменування на сайті, в рекламі та внутрішніх документах збігаються.
- Дані про ключових конкурентів. Складіть список основних конкурентів, проаналізуйте їхні рекламні оголошення та посадкові сторінки. Зверніть увагу на використовувані ними оффери, акції, УТП.
- Історія змін за рекламними кампаніями. Підготуйте файл або звіт зі списком усіх робіт, які виконували за контекстною рекламою за останні кілька місяців — додавання і коригування ключових слів, зміна ставок, оновлення оголошень тощо.
Як провести аудит контекстної реклами?
Чи всі кампанії та оголошення згруповані за тематиками, типами просунутих товарів або послуг? Чи використовуються окремі кампанії для різних типів відповідності ключових фраз, регіонів, пристроїв показу? Правильна структура допомагає точніше керувати ставками, бюджетом і показниками ефективності.
Також перевірте основні налаштування кампаній — чи правильно обрано географію і час показів? Чи відповідають обрані стратегії призначення ставок Вашим бізнес-цілям? Чи не занадто високі денні бюджети? Чи використовуються коригування ставок для мобільних пристроїв, певних днів і годин?
Порада! Готові чек-листи та приклади аудитів публікує в себе на сайті інтернет-агенція «AdwService». А якщо Ви тільки починаєте онлайн-просування, тут також можна замовити контекстну рекламу ― adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama.
Далі йде аналіз ефективності та вартості залучення клієнтів. Розрахуйте ключові метрики ефективності. Порівняйте ці показники для різних кампаній, груп оголошень і ключових слів.
Залишається знайти нові шляхи залучення аудиторії та посилення Ваших кампаній. Спробуйте запустити кампанії в контекстно-медійній і таргетованій мережах, протестувати нові креативи оголошень — відмінні тексти, зображення, акції тощо, а також різні автоматичні стратегії призначення ставок.