Цьогоріч на гарячу лінію ОДА звернулися близько 28 тисяч мешканців

Від соцзахисту до освіти. З початку року на гарячу лінію облдержадміністрації звернулося близько 28 тисяч мешканців області. Більше 24 тисяч питань вже вирішено, повідомив очільник Дніпропетровщини Валентин Резніченко.

Щотижня на гарячу лінію ОДА звертається близько 1,5 тисячі мешканців області. Деяким потрібні просто роз’яснення. Дніпропетровщина – єдиний регіон, де консультують щодо оформлення субсидії онлайн. Оператор гарячої лінії підкаже усі контакти потрібного заявнику управління соцзахисту, перелік необхідних документів, допоможе заповнити декларацію та заяву.

«Якщо оператор може допомогти одразу, заявник отримує відповідь за лічені хвилини. Більш складні випадки вирішують відповідні відомства міст, районів та ОДА. Щотижня задовольняють запити близько тисячі людей, – розповів очільник області. – Такі гарячі лінії мають працювати в усіх містах та районах Дніпропетровщини. Керівники на місцях повинні оперативно реагувати на звернення своїх мешканців. Вони знаходяться ближче до людей, краще знають про існуючі проблеми, можливості їх вирішення».

З початку року на гарячу лінію зателефонували близько 28 тисяч мешканців області. Близько 9 тисяч з них потребували лише консультацій. Їх надали одразу. Ще понад 15 тисяч звернень вже вирішено, решта – у процесі.

Найчастіше люди потребують соціальної підтримки та вирішення житлово-комунальних питань. Найменше нарікань на транспорт та освіту.

Гаряча лінія працює з 8.00 до 20.00. Її номер – 0-800-505-600.

Звернутися до обласної влади можна також через сайт http://e-contact.dp.gov.ua/ або мобільний додаток E-contact.

У 2015-му на гарячу лінію ОДА зателефонували майже 56 тисяч людей.

Добавить комментарий