Дніпро зустріне найвідоміших блогерів України в межах благодійного заходу

У Дніпрі незабаром відбудеться благодійний захід «InstaЛюди» на підтримку Збройних сил України. На ньому зберуться відомі блогери та спікери з різних куточків країни. Обмін досвідом, комунікація, знайомства, а найголовніше – збір коштів на потреби військовослужбовців – це мета майбутнього івенту. Про його унікальність організаторки Євгенія Маєріч та Олександра Синиця розповіли в ексклюзивному інтерв’ю «Вістям».

НАПРЯМИ РОБОТИ

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

– Пані Євгеніє, пані Олександро, розкажіть, будь ласка, про себе та вашу діяльність нашим читачам.

– Євгенія: Мене звати Євгенія Маєріч. Я психологиня, нутриціологиня та блогерка. А також я співорганізаторка заходів за участю топ-спікерів та блогерів України. Веду свій блог про здоров’я понад 5 років.

– Олександра: Мене звати Олександра Синиця, я веду Інстаграм понад 7 років, але кар’єра почалася з того, що я хотіла розкрутити свою сторінку як косметологиня. Опанувала досить серйозні курси з SMM, де одним із наших провідних фахівців був блогер-мільйонник. Я була однією з кращих учениць курсу цього потоку, тому по його закінченню мене відзначили і я сама стала блогеркою. Це відбулось у 2020 році. У своєму блозі я ділюся лайфхаками і секретами, як зберегти свою молодість традиційною косметологією та масажем без ін’єкцій. А також демонструю життя своєї родини, дітей та собаки. Багато мандрую і навчаюся.

– Дівчата, коли виникла ідея створити Асоціацію блогерів Дніпра? Чому саме блогери?

– Євгенія: Ідея з’явилась у 2021 році. На той момент було проведено уже не один захід, тому ми відчули, що настав час розвиватися і узаконювати свою діяльність. Також ураховували і юридичні аспекти співпраці з блогерами (договори про надання та виконання послуг). Ну і, звичайно, певне спів­товариство для підтримки спільних інтересів та цілей. Чому саме блогери? Тому що ми самі є блогерами (усміхається).

– Олександра: Я маю дуже багато знайомих у різних сферах діяльності: на телебаченні, в театрі, музеях, у різних компаніях. І коли ми зібралися із блогерами вперше, то зрозуміли, що можемо бути дуже корис­ними одне для одного. Я займаюся власною справою вже тривалий час в Україні, тому, коли до нас почали приєднуватися партнери і підприємства для реклами свого бренду, ми все це оформлюємо тільки через підприємницьку діяльність. І для цього у нас є відповідні документи.

– Скільки блогерів долучилися до Асоціації? Які напрями роботи у «лідерів думок»?

– Євгенія: Тут питання більше не про кількість, а про якість блогів, із якими можна співпрацювати. На жаль, зараз чимало фальшивих акаунтів. Досить легко можна «накрутити» собі десятки тисяч фоловерів, лайків та реакцій в Інтернеті. Для цього багато дій та розуму не потрібно. А ось справді органічні якісні блоги – це рідкість. Саме лідери думок, інфлюенсери. Тому якість краща за кількість.

– Олександра: До війни в нашій Асоціації нараховувалось близько 100 осіб. Але це просто компанія, де ми товаришували і ділилися досвідом. Насправді, не всі люди, хто називає себе блогером, такими є, тому ми і об’єдналися для того, щоб знати більше одне про одного і робити якісний продукт. Багато наших блогерів роз’їхалися в різні країни через війну. Тому після початку повномасш­табної війни незабаром відбудеться наша перша зустріч, на якій ми прагнемо зібрати усіх «стареньких» наших членів та приєднати нових учасників до своєї дружної компанії блогерів Дніпра та України.

– Яка мета та основні напрями діяльності Асоціації блогерів Дніпра?

– Євгенія: На сьогодні вона залишається незмінною – підтримувати інтереси, підтримувати країну та волонтерити, створювати нові затребувані проєкти, допомагати суспільству своїми діями. І додаємо, що ми підтримуємо і своїх дніпровських виробників, і підприємців, і всіх людей.

– Олександра: Мета нашої організації – підтримувати одне одного, ділитися можливістю заробітку, допомагати у важкий час за різних обставин.

ЄДНАННЯ І ДОПОМОГА

– Дівчата, разом ви влаштовуєте цікаві та сучасні заходи. Розкажіть детальніше про їхню масштабність.

– Євгенія: Це й невеликі заходи для підприємств і компаній, приватні маленькі івенти, а також масш­табні зустрічі на 150-200 осіб. До нас приїжджають блогери із Харкова, Одеси, Хмельницького, Івано-Франківська, Львова тощо. Спікери їдуть з інших міст України так само.

– Олександра: Наше завдання – об’єднувати людей, тому ми проводимо різні зустрічі для соціалізації та знайомства блогерів із підприємцями, також відбуваються майстер-класи. Крім того, нас запрошують підприємства на екскурсії для просування свого бренду.

– Чи змінилася тематика таких заходів під час повномасштабної війни?

– Євгенія: У перший рік повномасштабного вторгнення рф ми нічого не організовували. Це був час інкубації та осмислення усього жаху, що від­бувається довкола. Також велася постійна робота з волонтерами та надавалася допомога для країни. Потім потроху ми почали «розправляти спини». Цілі змінилися: зараз найперше – це благодійність на допомо­гу нашим хлопцям. Друга мета – згуртувати людей для здійснення першої мети. На майбутньому заході ми збиратимемо кошти для хлопців, яких знаємо особисто і які зараз перебувають у гарячих точках нашої країни.

– Олександра: Зараз ми більше волонтеримо, тому що в лавах ЗСУ перебувають наші знайомі хлопці, які займалися раніше шоу­-бізнесом і також були блогерами. Вони звертаються до нас по допомогу для придбання різних потреб армії.

– Як ви вважаєте, який вплив на суспільство і громадянську думку мають блогери, инфлюенсери? У чому сила їхнього слова?

– Євгенія: Інфлюенсери завжди впливали на мислення своєї аудиторії. Це факт. Підписники довіряють своїм блогерам, їхньому досвіду, порадам, рішенням та вчинкам. Люди бачать і багато чого повторюють за блогерами. І це одна з важливих місій, які ми можемо нести в суспільство – передавати свій досвід людям та нести важливу думку.

– Олександра: «People бачить – People хаває» (вибачте за такий вислів), але важливо показувати, де ти і що ти просуваєш. Як ти себе позиціонуєш на цьому тлі? Ти хочеш «хайпанути», або ти справді віриш у людей, допомагаєш і даєш якусь віру в майбутнє. Тому з деякими блогерами ми відмовилися співпрацювати, тому що їхні погляди відрізняються від наших.

– Незабаром у Дніпрі стартує ще один ваш спільний проєкт, благодійний захід «Insta Люди». Як виникла ідея його створення? Чи вперше він відбуватиметься?

– Євгенія: Цей захід мав відбутися у березні 2022 року. Однак війна внесла свої корективи. І тепер ми повторюємо даний проєкт. Він буде прекрасний, із великою кількістю цікавих гостей, блогерів із різних куточків України та з чудовими партнерами. Окрема подяка нашим спікерам за можливість створити цю імпрезу.

– Олександра: Це наш незакритий гештальт, івент, який мав відбутися у 2022 році, але через війну відмінили. Ми хочемо відновити цей рух і засвідчити людям, що дійсно важливо бути в команді, допомагати один одному та робити величезні проєкти, які спрямовані на благодійність, підтримку, мотивацію та різні можливості для підприємців. На цьому заході «InstaЛюди» збираємо гроші на пікап для виїзду бойових груп для підрозділу «Ясні Очі» ударних безпілотних авіаційних комплексів (РУБАК).

– У чому унікальність заходу «Insta Люди»?

– Євгенія: У Дніпрі ніхто не збирав і не збирає такої кількості блогерів, топ-спікерів та гостей на одному заході. Ще раз повторюся – саме якісних блогів. Звичайно, не всі відомі блоги Дніпра приєднуються до нас. Це особливий егоїстичний народ (сміється), це не командні гравці, на жаль. Більшість із них просто «зловили зірку» і не хочуть бути присутніми на подібних зустрічах. А ще є такі «блогери-мільйонники» наші дніпровські, які прос­то, щоб прийти гостем на благодійний захід, виставляють рахунок мінімум на 40 000 гривень. Тож усе це цікаво й весело. Як і всюди. Хтось працює на благо, а хтось на цьому гроші заробляє.

– Олександра: Це вперше у Дніпрі відбудеться дійство із таким розмахом, спрямоване на благодійність, де будуть присутні справді живі блогери. Це не картинки з Instagram. Це люди, з якими можна поспілкуватися, і це дуже великий заряд енергії та круті спікери. Головне, напевно, зараз у наш час не падати духом і провести весело час, потоваришувати, познайомитися тощо.

– Кого із блогерів запрошуєте?

– Євгенія: Уже запрошено багато блогів України. Хтось відповів позитивно. Є ті, які вже купили квитки та приїдуть із Харкова, Одеси, Києва, Вінниці. Також зробимо повторні запрошення блогерам за тиждень до заходу, тому що деякі з них не могли одразу дати відповідь за датами.

– Олександра: Ми кличемо багатьох блогерів, однак деякі мають корону, яку хочеться поправити лопатою (сміється). Ми чекаємо усіх. Сподіваємося, що нас підтримають. Нам не потрібні «суперзірки», за увагу яких треба платити. Ми готові зустрічати кожного, хто готовий підтримати та познайомитися з новими людьми.

– Формат зустрічі та які теми порушуватимуться?

– Євгенія: Офіційна час­тина – це ефективний не­творкінг для всіх учасників. Виступ спікерів. Розіграш призів від партнерів заходу. І «афтер-паті» для охочих гостей, блогерів та партнерів івента. Дійство триватиме у самому центрі Дніпра. Буде дуже класно – приходьте.

– Олександра: Це точно буде весело. Це точно буде креативно. Це точно буде мотиваційно. Дуже багато призів та подарунків від наших партнерів, чимало нових лайфхаків від наших спікерів, безліч усмішок від нашого «лігосмешника» Юрія Пасічника та багато іншого. Підніматиметься тема нетворкінгу, успіху комунікації, сміху та сексу. Розвиток особистого бренду через діджитал у сучасних умовах. Нетворкінг – 7 кодів твоєї суперсили. Три кити лібідо, як його підтримати, якщо здається, що немає на це сил. Та смішний виступ.

– Як можна долучитися до заходу?

– Євгенія: 28 березня цього року, о 17.00, ресторан «Гастролі». Долучитися може кожен бажаючий, придбавши квиток. Також можна заявити про свою компанію або свою справу, ставши партнером заходу. Для цього слід написати нам в Інстаграм або оплатити участь у пункті, посилання в шапці профілю.

НАБЛИЖАЄМО ПЕРЕМОГУ

– Що вас надихає влаштовувати подібні заходи, попри всі складнощі?

– Євгенія: Немає часу падати духом. Немає такої можливості. Може й хотілося б «на ручки та поплакати», але точно не зараз. Натхнення завжди багато. Хочеться частіше бачити друзів, створювати нові цікаві проєкти, хочеться бути затребуваними у суспільстві… Багато різних потреб надихають нас на створення нового.

– Олександра: Для того щоб не падати духом, потрібно працювати, усміхатись, донатити та комунікувати. Ми хочемо наблизити нашу Перемогу та зробити максимально комфортними умови спів­праці між підприємцями та блогерами. Щоб це не були якісь космічні процеси, до яких дуже складно приєднатися, а зробити це легкою, гарною, приємною роботою та бути максимально корисними для суспільства.

– Дівчата, які ваші подальші кроки, ідеї, плани на цю весну?

– Олександра: Ми хочемо влаштовувати такі масштабні заходи щонайменше три рази на рік, а можливо, й частіше. На кожному з них нести ідею просування себе через особистий бренд, можливість співпраці в Instagram та благодійність.

– Євгенія: Наприкінці травня буде новий івент «Insta Люди» у Дніпрі. Є вже супертоп-спікер із Києва – це один із улюблених блогерів України. І ми дуже хочемо, щоб цей захід, як і всі наші івенти, був незабутнім та емоційно насиченим. Так що чекайте – ми вас будемо дивувати. Наостанок хочеться побажати усім читачам ніколи не здаватися, любити себе, свою сім’ю, країну. Вірити у себе та власні сили. Довіряти. Усміхатися. Хочеться бачити більше позитиву та щастя на обличчях людей… і, звичайно ж, бажаємо мирного неба над головою кожному в цьому світі.

МАРГАРИТА СОПІЛЬНЯК,
ФОТО З ОСОБИСТОГО АРХІВУ ЄВГЕНІЇ МАЄРІЧ

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!