Дніпропетровщина відбудовує найбільше українських автошляхів

Дніпропетровщина – одна з областей, яка відбудовує найбільше українських автошляхів. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час робочого візиту на Дніпропетровщину. Він проінспектував хід будівництва другої черги об’їзної навколо Дніпра.

«Дніпропетровщина – одна з областей, яка найбільше інвестує, контролює й відбудовує українських автошляхів. Регіон демонструє гарний результат – він показовий для всієї України. Якщо у 2016-2017 роках концентрували зусилля на тому, щоб відновити проїзність на дорогах і зробити капремонт, то цьогоріч вже споруджуємо нові об’єкти. Будується дорожня інфраструктура Дніпропетровщини, Полтавщини та багатьох інших регіонів», – зазначив міністр.


Цьогоріч на ремонт та будівництво доріг в Україні заплановано 50 млрд грн. Це рекордна сума, акцентував Володимир Омелян. За його словами, капремонту потребують 170 тис км українських автошляхів.
Міністр інфраструктури перевірив перебіг будівництва другої черги об’їзної навколо Дніпра Наразі роботи – у розпалі. Дві підрядні організації – «Автомагістраль-Південь» та «Мостстройком» – монтують балки та збірні плити прольотної будови.

На добудову шляхопроводу та під’їздів до нього з обласного бюджету виділили понад 40 млн грн.
Технічний нагляд за будівництвом здійснюють фахівці Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

«Зараз при виїзді на запорізьке шосе маємо робити «петлю» через поля. Однак цю дорогу проклали шість років тому як тимчасову. Добудова шляхопроводу дозволить виїздити на трасу напряму, нічого не оминаючи. Розраховуємо здати об’єкт найближчим часом», – зауважив радник голови ДніпроОДА Юрій Голик.
Наступна ділянка на об’їзній – 7-кілометрова дорога на аеропорт та Південний міст. Загальна вартість робіт – майже 600 млн грн.
Завдяки будівництву об’їзної навколо міста Дніпра має збільшитися пропускна спроможність доріг і за межі обласного центру вийде значна частина транспорту, переважно, вантажівок.
Перша черга об’їзної довжиною 18 км була здана в експлуатацію у 2011 році. Будівництво другої черги стартувало у 2012-му, проте через два роки його призупинили за відсутністю фінансування.
У 2017-му на Дніпропетровщині відремонтували майже 70 км доріг державного значення у криворізькому, донецькому, полтавському та запорізькому напрямках.