Дніпропетровська філія «Газмережі» надала консультації сотням тисяч клієнтів у 2024 році

Дніпропетровська філія «Газмережі» завжди дбає про своїх клієнтів, тому щодня знаходиться з ними на зв’язку.  З понеділка по п’ятницю спеціалісти компанії консультують споживачів по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на повідомлення у соцмережах. 

У минулому році менеджери Дніпропетровської філії “Газмережі” надали кваліфіковану допомогу майже 300 тис. клієнтів, зокрема опрацьовано:

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

– 223,6 тис. звернень до Центрів обслуговування клієнтів;

– 75,7 тис. дзвінків до контакт-центру.

Газорозподільна компанія регіону нагадує, що 25 Центрів обслуговування клієнтів працюють по всій області, аби допомогти споживачам природного газу з:

– передачею чи коригуванням показань лічильника;

– замовленням технічного обслуговування газових мереж в оселі;

– реконструкцією, ремонтом чи підключенням до газорозподільної системи;

– оформленням інших послуг.

Також клієнти можуть скористатися послугами контакт-центру.

Дізнатися адреси Центрів обслуговування клієнтів або номери телефонів можна на офіційному сайті Дніпропетровської філії «Газмережі» у розділі «Контакти»: https://dnp.grmu.com.ua/контакти/.

Пресцентр
Дніпропетровської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!