Дніпропетровська філія «Газмережі» надала консультації сотням тисяч клієнтів у 2024 році
Дніпропетровська філія «Газмережі» завжди дбає про своїх клієнтів, тому щодня знаходиться з ними на зв’язку. З понеділка по п’ятницю спеціалісти компанії консультують споживачів по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на повідомлення у соцмережах.
У минулому році менеджери Дніпропетровської філії “Газмережі” надали кваліфіковану допомогу майже 300 тис. клієнтів, зокрема опрацьовано:
– 223,6 тис. звернень до Центрів обслуговування клієнтів;
– 75,7 тис. дзвінків до контакт-центру.
Газорозподільна компанія регіону нагадує, що 25 Центрів обслуговування клієнтів працюють по всій області, аби допомогти споживачам природного газу з:
– передачею чи коригуванням показань лічильника;
– замовленням технічного обслуговування газових мереж в оселі;
– реконструкцією, ремонтом чи підключенням до газорозподільної системи;
– оформленням інших послуг.
Також клієнти можуть скористатися послугами контакт-центру.
Дізнатися адреси Центрів обслуговування клієнтів або номери телефонів можна на офіційному сайті Дніпропетровської філії «Газмережі» у розділі «Контакти»: https://dnp.grmu.com.ua/контакти/.
Пресцентр
Дніпропетровської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»