Дніпрян учили, як стати зірками Інтернету

Той, хто хоче бути першим і мати конкурентні переваги, має створити особистий бренд. Це стосується і людей, і проектів, і компаній, і навіть міст. Як просувати свій бренд через соціальні мережі, набу­вати популярність і монетизувати її, розповіли мешканцям Дніпра співробітники київської креативної групи Yuccie, блогери та журналісти.

Бути зірками в Інтернеті можуть не лише представники зіркових професій, а й вчителі, бібліотекарі, музейники, яким вдалося зрозуміти філософію соцмережі та знайти правильний стиль спілкування з аудиторією, — у цьому переконували учасників нетворкінгу «Особистий бренд».

— Є вчителі-блогери, в яких по 100-200 тисяч підписників у Інстаграмі, — говорить Наталія Мазур, фахівчиня з просування у цій соцмережі. — В Інстаграмі все має бути «мімімі» — гарні фотографії, красиві коротенькі відео, зворушливі історії. Але має бути й трохи користі: якісь рекомендації, корисні поради з власного досвіду. Це перший етап — формування власної сторінки, наповнення її змістом. Другий — просування свого акаунту. Це може бути реклама, розіграш вашої послуги чи витвору, співпраця з популярними блогерами, котрі пишуть на вашу тему.

Щоб збільшити коло своїх симпатиків у соціальних мережах, можна робити багато чого, але не варто поширювати неправдиву інформацію і поводитися некоректно.

— За останні 2 роки в Україні було винесено чимало рішень судів про визнання інформації, розповсюдженої деякими блогерами, такою, що не відповідає дійсності, і про захист ділової репутації, — розповів адвокат Юрій Цимбал. — У країнах розвинутої демократії за помилки в соцмережах змушують платити доларом і за публікацію неправдивої інформації можна заплатити сотні тисяч. Вартість таких позовів потихеньку збільшується і в Україні.

Нетворкінг «Особистий бренд» — один із низки освітніх заходів, що його проводять у великих містах група Yuccie та асоціація громадських організацій для популяризації започаткованої ними 2016 року Національної премії для авторів матеріалів з економіки «Медіа etc.».

— Після кризи 2008 року в нас майже повністю «накрився» ринок ділової преси. В Україні зараз немає нормального економічного видання, майже в усіх редакціях скоротили економічні відділи. Немає кому писати простими словами про дуже складні економічні речі, тоб­то про гроші. Купа людей кричить: «Не можна продавати землю, бо її скуплять китайці», саме тому, що немає кому їм пояснити все про земельну реформу. Тому добре, що з’явилася така премія, яка мотивує фахових журналістів і блогерів, — сказав Богдан Буткевич, ведучий телепрограми на телеканалі «Еспресо», член експертної ради премії.

НАТАЛІЯ РЕКУНЕНКО

Фото: pixabay