ДПІ у Кіровському районі Дніпропетровська повідомляє
Податківці разом із керівниками неприбуткових організацій обговорили зміни в податковому законодавстві.
Днями в ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська відбулася зустріч заступника начальника ДПІ – начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Тетяною Вікторівною Конашенко, в.о. заступника начальника управління – начальника відділу податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб Наталією Олексіївною Маріловою з керівниками неприбуткових установ та організацій району, на якій обговорено особливості перереєстрації неприбуткових організацій.
У рамках зустрічі заступник начальника ДПІ у Кіровському районі – начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Тетяна Вікторівна Конашенко проінформувала присутніх про основні положення «Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.16 № 440.
В.о. заступника начальника управління – начальник відділу податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб Наталія Олексіївна Марілова зазначила, що для включення до Реєстру, неприбутковій організації необхідно подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою №1-РН і, засвідчені підписом керівника чи представника такої організації й скріплені печаткою (за наявності), копії установчих документів неприбуткової організації (окрім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів згідно із Законом України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 р. № 755-IV).
Також, посадовиця розповіла про порядок заповнення нової форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та зазначила, що звітуватись неприбутковим підприємствам, установам та організаціям, визначеними п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України, необхідно у строки, передбачені для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
На завершення зустрічі, учасники отримали відповіді на питання, які їх цікавили та практичні поради щодо застосування податкового законодавства.
Роман Насіров: Підняття рівня мінімальної заробітної плати – крок до детінізації економіки
Необхідно підвищити рівень заробітних плат, адже від цього значною мірою залежать доходи держави. На цьому наголосив Голова ДФС Роман Насіров
Він зазначив, що протягом року Державна фіскальна служба робить акцент на тому, щоб в Україні більше коштів збиралося з податку на прибуток та податку на доходи фізичних осіб (ПДФО). Зі збільшенням зарплат збільшиться абсолютна сума надходжень до державного бюджету.
«На початку року ДФСУ пропонувала підняти мінімальну зарплату до 5000 грн. І це дійсно крок до детінізації. Бізнесменам зробили крок назустріч – знизили ЄСВ. Але ми вважаємо, що не весь бізнес став виплачувати білу зарплату, тому боремося з такими маніпуляціями. І за рахунок підвищення мінімалки ДФСУ хоче змусити бізнес платити білі зарплати», – повідомив Роман Насіров.
Очільник ДФС також наголосив на тому, що необхідно й надалі підвищувати рівень мінімальної заробітної плати.
«Підприємець буде платити білу зарплату. Ми знаємо, що частина людей вважає за краще отримувати частину зарплати кешем, щоб отримувати субсидію. А значить, це шлях до детінізації. Якщо підприємству не потрібно буде знаходити джерело кеша для доплати зарплат, то йому і немає потреби провертати грошові афери, щоб витягнути кеш. Тобто це теж ще один крок до детінізації української економіки», – підкреслив Голова ДФС.
Він також зазначив, що вже на початку 2017 року необхідно затвердити мінімальну зарплату на рівні 5000 грн, а до кінця року – 7500 грн
«З державним бюджетом все гаразд, він наповнюється: бізнес щоквартально декларує все більше прибутку. У місцевих бюджетах теж коштів достатньо. А в наступному році їх буде ще більше. До того ж, за рахунок цих грошей можна легко забезпечити мінімальну зарплату – для початку в 3200 грн. Ми сподіваємося і впевнені, що парламент підтримає цю ідею», – наголосив Роман Насіров.
За 11 місяців поточного року платниками Центрального району м.Дніпро сплачено 70,9 млн. грн. військового збору
З початку адміністрування ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська військового збору до державного бюджету було сплачено майже 109,3 млн.грн. військового збору. Про це повідомила начальник управління адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ Оксана Бабкіна.
«З серпня по грудень 2014 року платники спрямували на підтримку армії 6,9 млн.грн. У 2015 році сума сплаченого податку склала понад 31,5млн. грн. Майже 70,8 млрд. грн. надійшла з початку цього року», – розповіла посадовець.
За її словами, платники податків сумлінно сплачують збір, розуміючи важливість цих коштів для української армії. Так, зокрема, лише фізичними особами-підприємцями сплачено 25,7 млн. грн. Крім того, за результатами декларування доходів громадян до сплати задекларовано 0,4 млн. гривень.
Оксана Бабкіна також нагадала, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, фізичні особи-резиденти, які отримують іноземні доходи, а також податкові агенти.
Платниками Центрального району м.Дніпро сплачено понад 26,8 млн.грн. акцизного податку
Впродовж січня – листопада 2016 року до місцевих бюджетів м.Дніпро спрямовано 26,8 млн.грн. акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизної продукції. Таким чином, на потреби територіальних громад району сплачено на 15 відсотків роздрібного акцизу більше, як торік. Про це повідомила заступник начальника ДПІ Євгенія Самсоненко.
Нагадаємо, з 22 листопада п.р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26 вересня 2016 року № 841, яким викладено у новій редакції форму декларації акцизного податку та внесено зміни до Порядку її заповнення та подання. Зокрема, до розділів звітності, в яких декларуються податкові зобов’язання з реалізації палива (розділ В) і реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (розділ Д).
Також декларацію доповнено двома додатками:
– Додатком 11 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального відповідно до підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу», який обов’язково заповнюється всіма платниками акцизного податку з реалізації пального (в тому числі виробниками) незалежно від того, чи був у звітному періоді об’єкт оподаткування;
– Додатком 9 «Заява про порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування».
Платники акцизного податку, у тому числі особи, які реалізують пальне, повинні звітувати за новою формою декларації за грудень 2016 року у січні 2017 року
Легалізація заробітної плати та добровільна сплата податків – тема зустрічі податківців із представниками підприємств Центрального району м.Дніпро
Днями в ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська пройшло чергове засідання робочої групи щодо легалізації заробітної плати. Були запрошені керівні особи підприємств району.
Одним з основних факторів економічного зростання будь-якої держави є інвестиції, адже вони призначені для підняття та розвитку виробництва, технологій, науки і т.д., одним з основних факторів залучення інвестицій та активізації господарської діяльності в державі є оптимальна податкова політика. Важливою характеристикою податкової політики держави є рівень податкового навантаження на платника податків.
Основним напрямом роботи ДПІ у Кіровському районі мДніпро є забезпечення сплати в повному обсязі податків, викриття недобросовісних працедавців, легалізація трудових відносин та контроль за виплатою заробітної плати.
Позиція податкової служби чітка й прозора. Її висловили представники податкової, в свою чергу були вислухані всі представники бізнесу. Результатом зустрічі стали додаткові надходження по сплаті податку із заробітної плати у сумі 30,5 тис. грн.
Також була проведена індивідуальна, роз’яснювальна робота із керівниками 110 підприємств, що також дало певні результати – до бюджету надійшло 40,5 тис. грн.
Роман Насіров: Податкова і митна системи України стають цивілізованішими, як і платники податків
Заходи з кардинального покращення роботи податківців і митників уже дають реальні плоди. Впровадження нових, у тому числі й електронних, сервісів спрощує роботу підприємцям та водночас дисциплінує їх, а ухилення від податків все більше сприймається суспільством як абсолютний негатив. Про це Голова ДФС Роман Насіров написав.
За його словами, податкова і митна системи України стають цивілізованішими – як і ті, кого ДФС обслуговує. Достойні показники щодо перевиконання планів надходжень коштів до бюджетів усіх рівнів є результатом у тому числі й успішних кроків у напрямі детінізації бізнесу. Крім того, ефективність реформи ДФС та використання в її роботі найсучасніших європейських практик відзначили також й іноземні експерти. Підтвердженням цьому є те, що Україна очолила Генеральну асамблею внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій (ІОТА).
«Членство в ІОТА – це, перш за все, можливість обміну інформацією, а також – практичний досвід для підвищення професійного рівня працівників податкової служби, які обмінюватимуться досвідом з нашими партнерами, у тому числі й під час участі в різноманітних спільних заходах. Україна зробила вибір на користь європейської моделі розвитку, сповідування європейських цінностей та свобод, тому, вважаю, ми рухаємося у правильному фарватері», – зазначив Роман Насіров.
Основним своїм завданням на посаді президента ІОТА Роман Насіров вбачає подальшу координацію членів цієї організації, ефективне забезпечення співробітництва між податковими адміністраціями в європейському регіоні та підтримку їх розвитку.
Пріоритетними завданнями роботи цієї організації на наступний рік є: удосконалення контролю за дотриманням податкового законодавства та збиранням податків, зниження адміністративного навантаження та розвиток сервісів для платників.
«Звичайно, життя коригуватиме нашу роботу, а тому дуже важливо напрацювати спільну ефективну стратегію з обміну найновішими податковими ініціативами між колегами у нашій сфері», – наголосив Роман Насіров.
Очільник ДФС також відзначив, що фіскальна служба готова не лише використовувати досвід іноземних партнерів для поліпшення власної податкової системи, але й поділитися своїми напрацюваннями та досягненнями, наприклад, в удосконаленні сервісів.
Де можна ознайомитись з інформацією щодо переліку документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, щодетальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 401).
Надходження від сплати єдиного внеску склали понад 964,1 млн.гривень
Платниками, які знаходяться на обліку у ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська за одиннадцять місяців поточного року сплачено понад 964,1 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Від юридичних осіб надійшло 953,5 млн. грн. або 98,9 відс. надходжень. Фізичні особи – підприємці сплатили 10,6 млн. гривень.
Нагадаємо, що З 1 грудня 2016 року встановлено розмір мінімальної заробітної плати на рівні 1600 грн., розмір мінімального страхового внеску буде становити 352 гривні. Тож, звертаємо увагу на правильність проведення розрахунків по сплаті єдиного внеску.
Також слід мати на увазі, що на рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати єдиний внесок за себе фізичні особи – підприємці платники єдиного податку.
Антикорупційний сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції) (далі – Інформація) на антикорупційниц сервіс «Пульс».
Телефон горячої лінії (044) – 284-00-07 . Інформація приймається цілодобово.
При прийнятті Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна. У разі звернення представника заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник заявника не надає такі дані, Інформація на антикорупційний сервіс «Пульс» не приймається.
Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Результати розгляду анонімної Інформації не повідомляються.
З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.
Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року.
Іноземці, зареєстровані підприємцями, можуть застосовувати спрощену систему оподаткування
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє,що іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані підприємцями згідно із законодавством України, є резидентами.
Відповідно до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) резидент – це фізична особа, яка має місце проживання в Україні. У разі якщо особа має місце проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо така особа має місце постійного проживання в Україні. Якщо особа має місце постійного проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо має більш тісні чи економічні зв’язки (центр життєвих інтересів) в Україні.
У разі якщо державу, в якій фізична особа має центр життєвих інтересів, не можна визначити, або якщо фізична особа не має місця постійного проживання у жодній з держав, вона вважається резидентом, якщо перебуває в Україні не менше 183 днів (включаючи день приїзду та від’їзду) протягом періоду або періодів податкового року.
Фізична особа – підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Отже, фізичні особи – іноземці або особи без громадянства, які зареєстровані суб’єктами господарської діяльності, можуть обрати спрощену систему оподаткування, якщо вони відповідають сукупності критеріїв, що передбачені главою 1 розділу XIV ПКУ.
Більш детально з таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 107.03).
Релігійним організаціям продовжено термін щодо приведення у відповідність установчих документів!
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що 20 листопада 2016 року набрав чинності Закон України від 06 жовтня 2016 року № 1667-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій».
Зазначеним Законом, зокрема встановлено, що доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.
Крім того, визначено, що тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.
Терміни подання декларації з податку на прибуток при переході підприємства на спрощену систему оподаткування з ІV кварталу 2016 року
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що згідно з п. 137.4 ст. 137 Податкового кодексу податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених п. 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік.
Для платників податку, у яких річних дохід від будь-якої діяльності (за врахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 млн. грн., п. 137.5 ст. 137 зазначеного Кодексу встановлено річний податковий (звітний) період.
Таким чином, якщо платник податку, для якого встановлено річний звітний період, з IV кварталу 2016 р. Переходить на спрощену систему оподаткування, то він зобовʼязаний подати податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2016 р. Протягом 60 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового періоду, в якій врахувати фінансовий результат до оподаткування девʼяти місяців 2016 р.
Крім того, враховуючи особливості визначення обʼєкта оподаткування податком на прибуток, такий субʼєкт господарювання разом з декларацією з податку на прибуток повинен подати фінансову звітність за девʼять місяців та за 2016 р. Сплату авансових внесків з податку на прибуток для такого платника не передбачено.
Для отримання податкової знижки необхідно правильно зазначити інформацію в довідці про доходи
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє,що відповідно до пп. «в» п.176.1 ст.176 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи за встановленою формою.
На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.
При цьому, особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника податку відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку (пп. «в» п.176.2 ст.176 ПКУ).
Враховуючи те, що затвердженої форми довідки про доходи, яку повинні надавати податкові агенти на вимогу платника податків, нормами чинного законодавства не передбачено, то довідка надається у довільній формі, в якій, крім загальної інформації про фізичну особу (ПІБ, реєстраційний номер облікової картки, період роботи), зазначається обов’язково наступна інформація:
– сума нарахованого оподатковуваного доходу (помісячно та загальною сумою);
– розмір та сума податкової соціальної пільги;
– сума нарахованого та утриманого єдиного соціального внеску;
– сума нарахованого та утриманого податку на доходи фізичних осіб.
З 3 грудня збільшаться мінімальні ціни на окремі види алкогольних напоїв
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 р. №828 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 р. №957 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв». Постанова №828 набере чинності через десять днів з дня її опублікування – 3 грудня 2016 року (опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 23 листопада).
Згідно з внесеними змінами Постановою №828 розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін залежно від коду виробів підвищено:
Відповідно до примітки мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни залежно від місткості тари та міцності розраховуються:
- Мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни під час реалізації (продажу) горілки та лікеро-горілчаних виробів, інших зброджених напоїв, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями, коньяку (бренді) три зірочки, коньяку (бренді) чотири зірочки, коньяку (бренді) п’ять зірочок, бренді ординарного, горілки виноградної та інших спиртових дистилятів і спиртних напоїв різного вмісту спирту в тарі різної місткості визначаються як добуток відповідних затверджених мінімальних цін, міцності за об’ємом (у відсотках) і місткості тари (у літрах), поділений на 100 відсотків.
Тобто, мінімальна роздрібна ціна:
-за пляшку горілки 0,5 літра з вмістом спирту 40% становить 69,78 грн. (348,90*0,5*40/100);
-за пляшку віскі 0,5 літра з вмістом спирту 40% становить 150,00 грн. (750*0,5*40/100);
-за пляшку коньяку три зірочки 0,5 літра з вмістом спирту 40% становить 104,90 грн. (524,5*0,5*40/100);
- Мінімальна роздрібна ціна на вина у тарі місткістю менше ніж 1 літр розраховується як добуток затвердженої мінімальної ціни та місткості тари, поділений на 0,7.
Тобто, мінімальна роздрібна ціна:
-за пляшку вина виноградного натурального 0,75 літра становить 35,36 грн. (33,00*0,75/0,7);
-за пляшку вина виноградного натурального з доданням спирту 0,75 літра становить 45,00 грн. (42,00*0,75/0,7);
- Мінімальна роздрібна ціна на вина у тарі місткістю 1 літр та більше 1 літра розраховується як добуток затвердженої мінімальної ціни та місткості тари.
Тобто, мінімальна роздрібна ціна:
-за пляшку вина виноградного натурального 1,5 літра становить 49,50 грн. (33,00*1,5);
-за пляшку вермуту 1,5 літра становить 63,00 грн. (42,00*1,5);
Крім цього, відповідно до УКТЗЕД код 2204 10 – це «вина ігристі».
Тобто, мінімальна роздрібна ціна вин (2204 10, 2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00) у скляній тарі місткістю 0,7 літра або 0,75 літра становить 69,90 грн.
За письмовою заявою суб’єкту господарювання надається акт звірки розрахунків за податками та зборами
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що пунктом 1 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422, визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
Згідно зі ст. 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.
При цьому звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання (ст. 20 Закону № 393).
Отже, за письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єктом господарювання зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.
Грошові кошти, які спрямовуються на придбання дитячих новорічних подарунків для дітей відображаються в розрахунку за формою 1ДФ
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що відповідно до п.п.165.1.39 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50 відс. однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2016 році – 689,0 грн.).
Вартість дарунків, яка не перевищує 50 відс. однієї заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ за ознакою доходу «160».
Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, яка надається платнику податків, перевищує у 2016 році – 689,0 грн., то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків та відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо.
З 25 листопада набрали чинності зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що наказом від 28.09.2016 р.№ 849, зареєстрованим в Мін’юсті 28 жовтня 2016 р. (далі – Наказ № 849), Міністерство фінансів України внесло зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами (далі – Порядок). Наказ № 849 набере чинності з дня його офіційного опублікування, яке заплановане в бюлетені «Офіційний вісник України» № 91 від 25.11.2016.
У Порядку визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків буде відбуватися у закритому засіданні.
Розгляд у відкритому засіданні буде відбуватися виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги (форма його додається).
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.
Також у Порядку уточнено, що особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право:
– брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у тому числі адвокатів);
– ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
– здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
– заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про:
- участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення;
- присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).
Під час розгляду матеріалів скарги платника податків в ході адміністративного оскарження повинні будуть враховуватися податкові консультації, а також узагальнюючі податкові консультації, надані такому платнику податків.
Університет державної фіскальної служби України запрошує на Ярмарок вакансій
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що 14 грудня 2016 року об 11 годині в приміщенні атріуму Університету (Центр інформаційних технологій, вул. Університетська, 31 м. Ірпінь) відбудеться Ярмарок вакансій випускників Університету державної фіскальної служби України. На заході будуть присутні випускники та студенти навчально-наукових інститутів: права; економіки, оподаткування та митної справи; фінансів, банківської справи; обліку, аналізу та аудиту; інформаційних технологій та менеджменту.
Метою проведення Ярмарку є налаштування безпосереднього контакту працедавців та студентів для конкурсного відбору фахівців та отримання резюме претендентів на майбутнє працевлаштування.
Для роботи на Ярмарку Університет ДФС України надає безкоштовне обладнане робоче місце, де можна розмістити власні виставкові стенди.
Під час Ярмарку вакансій представники компаній та організацій матимуть можливість:
- надати студентам Університету інформацію про стажування і вакансії постійної та тимчасової роботи;
- отримати резюме студентів та запросити потенційних кандидатів для проходження кваліфікаційної співбесіди;
- провести презентацію компанії, тематичний семінар або майстер-клас;
- розмістити інформацію про компанію та асортимент послуг на виставкових стендах та поширити друковані інформаційні матеріали серед студентів – учасників Ярмарки вакансій.
За довідками звертатись: телефон: (04597) 56-595, е-mail: practicee@ukr.net
Обізнаність платників податків – запорука уникнення помилок та порушень
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє,що насьогодні в усіх галузях законодавства діє велика кількість нормативних актів, що часто завдає немалих клопотів з їх відстежуванням. Журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» стане вам у цьому найкращим помічником і порадником. Це офіційне видання Державної фіскальної служби України. На його сторінках передплатники мають змогу оперативно отримувати новини щодо змін у податковому законодавстві.
Це інформація з перших вуст. Адже на його сторінках постійно публікуються консультації та коментарі фахівців Державної фіскальної служби України. В журналі ви зможете ознайомитись з матеріалами щодо принципів діяльності податкових та митних органів, аналізу проблем оподаткування та бухгалтерського обліку, нормативними актами, а також отримати ексклюзивну, цікаву та корисну інформацію.
Це видання допомагає як юридичним, так і фізичним особам – платникам податків. Користуються ним також і працівники органів ДФС.
Передплата офіційного видання ДФС дає змогу платникам податків уникати помилок в роботі та порушень законодавства. А для фіскального органу – це канал оперативного донесення офіційних роз’яснень законодавчих змін до платників податків.
Шановні платники податків! Передплативши Журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» ви заощадите свій час та будете надійно підковані в законодавчо-нормативному просторі.