ДПІ у Кіровському районі Дніпропетровська повідомляє
Центр обслуговування платників змінив режим роботи. ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська доводить до відома платників податків, що з 1 червня 2016 року в роботі Центру обслуговування платників встановлено новий режим роботи, зокрема.
– з понеділка по четвер – з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.;
– у п’ятницю – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.;
– у суботу – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;
– обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
До 1 серпня є можливість задекларувати доходи з мінімальними санкціями
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська інформує громадян, що у разі, якщо платник податків з будь-яких причин не встиг цьогоріч задекларувати доходи, отримані впродовж 2015 року до кінцевого терміну подання – 4 травня 2016 року, норми Податкового кодексу України передбачають можливість подання декларації про доходи у термін до 01.08.2016 року з мінімальними фінансовими санкціями, зокрема:
– відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання;
– згідно зі ст. 164 прим. 1 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» від 07 грудня 1984 року № 8073-Х неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн. до 136 грн.).
У разі неподання декларації та несплати до 01.08.2016 рокуподаткового зобов’язання, окрім зазначеної вище відповідальностібудуть проведені перевірки, донараховані податки та застосованіштрафні санкції в розмірі 25 %.
Для комфорту платників
З 01 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за звітний період “червень 2016 року” подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 № 682/28812).
З метою створення комфортних умов для подання суб’єктами господарювання звітів з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на виконання вимог Порядку, на сайті Державної фіскальної служби України та субсайті ГУ ДФС у Дніпропетровській області розміщені електронні формати
«Якісне обслуговування платників» – тема брифінгу у податковій
Днями у податковій інспекції Кіровському районі відбувся брифінг начальника інспекції Наталії Болдаш для представників засобів масової інформації на тему: «Якісне обслуговування – сприяє бюджетним надходженням».
Відкриваючи захід, посадовець зазначила, що ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська веде постійну і наполегливу роботу зі своєчасного та повного надходження платежів до бюджету. У своїй роботі податківці прагнуть підвищити рівень добровільного виконання платниками податків податкових зобов’язань, досягти того, щоб податки сплачувалися з почуттям відповідальності.
Підбивши підсумки роботи за січень – травень, посадовець зазначила, що до загального бюджету району надійшло майже 411,5 млн. грн., до державного – понад 198,7 млн.грн., а місцевий бюджет отримав майже 212,8 млн.грн.
«Переконана, що стабільність надходжень до бюджетів усіх рівнів збережеться й у майбутньому — зазначила Наталія Юріївна, – адже збільшенню бюджетних надходжень сприяє якісне обслуговування платників, спрощення документообігу та впровадження різних електронних сервісів для наших платників податків».
ДФС України постійно вдосконалює та збільшує кількість електронних сервісів, головною метою створення яких є забезпечення платників наданням якісних та актуальних послуг. Так, для комфортного звітування на веб-порталі відомства (sfs.gov.ua) розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Платники податків можуть скористатися іншими сервісами фіскальної служби: «Дані Реєстру платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Інформація про РРО, книги ОРО», «Митна статистика» та інші. Нагадала також присутнім і про постійно діючий «Пульс податкової» – телефонна гаряча лінія ГУ ДФС України (044) 284-00-07.
За «квадратні метри» кіровські платники – юридичні особи сплатили понад 2,5 млн. гривень
Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, який сплачений юридичними особами Кіровському району за об’єкти нежитлової нерухомості до місцевої скарбнички з початку 2016 року склав 2,5 млн. гривень.
Начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська Оксана Бабкіна нагадує, що до 1 липня 2016 року повідомлення – рішення про суму нарахованого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки отримають всі прилучани (крім юридичних осіб), котрі володіють зайвими квадратними метрами житлової площі.
Тобто, цього року громадяни отримають повідомлення – рішення про сплату податку за 2015 рік, в якому буде зазначена сума до сплати за надлишкову житлову площу відповідно до рішень місцевих органів влади з врахуванням ставок, які діяли у минулому році.
Посадовець звертає увагу, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, котрі володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв.м і будинку/будинків площею більше 120 кв.м. У випадку наявності об’єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв.м.
Слід знати, оскільки власники нерухомого майна мають ще час для того, щоб провести звірку наявних в органах ДФС даних щодо власників майна та площ, ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська запрошує громадян, котрі володіють нерухомим майном, завітати в Центри обслуговування платників та провести звірку наявних даних в органах ДФС.
Реєстрація благодійних організацій платниками ПДВ
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська звертає увагу благодійних організацій: якщо така організація здійснює операції з постачання товарів (у тому числі лікарських засобів) на митній території України, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V Податкового кодексу України, загальний обсяг яких протягом останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн грн, то така організація повинна подати до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням заяву і відповідно зареєструватись як платник ПДВ в обов’язковому порядку.
Також благодійна організація має право зареєструватись як платник ПДВ за своїм добровільним рішенням, шляхом подання до контролюючого органу заяви не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого така організація вважатиметься платником ПДВ.
Нагадуємо, що відповідно до п. 197.11 ст. 197 р. V Кодексу на операції із ввезення на митну територію України майна як гуманітарної допомоги, наданої згідно з нормами Закону України від 22 жовтня 1999 року № 1192-XIV «Про гуманітарну допомогу», поширюється режим звільнення від оподаткування ПДВ.
Додатково повідомляємо, що листом від 26.04.2016 р. №9397/6/99-99-15-03-02-15 «Про розгляд звернення» ДФС України надала роз’яснення з зазначеного питання. З листом можна ознайомитися на офіційному веб – порталі відомства за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/print-68146.html.
За недотримання граничних термінів реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування передбачено фінансову відповідальність
Порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 Податкового кодексу тягне за собою накладення штрафу – інформують у ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська.
Застосовуються такі розміри штрафів: 10% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 20% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 30% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів; 40% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів.
Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування.
Сума акцизного податку для цілей п. 120 прим. 2.1 та п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом Національного банку України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального.
Крім того п. 11 підрозд. 5 розд. ХХ ПКУ встановлено, що норми ст. 120 прим. 2 ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених у період з 1 березня 2016 року до 1 квітня 2016 року.
Змінено порядок оподаткування вживаних автівок
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська інформує про те, що з 1 червня 2016 року у зв’язку з його опублікуванням у газеті “Голос України” від 13.05.2016р. № 87 набере чинності Закон України від 12.04.2016р. №1084-VIII “Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів”.Вказаним Законом вносяться зміни до п. 189.3 ст. 189 Податкового кодексу, який встановлює окремий порядок оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю). Здебільшого зміни стосуються представників бізнесу, які продають вживані транспортні засоби, що прийняті за договорами комісії.
Нововведення виключають поняття «однорідні товари» та змінюють терміни «нові транспортні засоби», та «вживані товари», які застосовуються для цілей V Розділу Податкового кодексу. Звертаємо увагу, що з 1 червня 2016р. новим транспортним засобом буде вважатися транспортний засіб, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до6000 кілометрів.
Відповідно, вживаними товарами вважатимуться товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.
Роман Насіров: у 2016 році громадяни задекларували майже 50 млрд грн. доходу
За результатами кампанії декларування доходів громадян у 2016 році подали декларації про майновий стан і доходи більше, ніж 554 тис. громадян. У порівнянні з попереднім роком кількість поданих декларацій збільшилась на 8%, або на 40 тис. Загальна сума задекларованого доходу становила 49,5 млрд грн., що на 12% більше показника попереднього року.
Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час прес-конференції 30 травня.
«При цьому дохід понад 1 млн грн. задекларували 4 684 особи. Таким чином, кількість мільйонерів в Україні за підсумками 2015 року зросла порівняно з попереднім роком на 16%», – зазначив Голова ДФС.
За його словами, найбільша кількість таких громадян обліковується у м. Києві – 2243 особи, Харківській області – 325 осіб та Дніпропетровській – 307 осіб.
«Загальна сума задекларованого мільйонерами доходу становить 24,6 млрд грн., податкові зобов’язання до сплати по податку на доходи фізичних осіб визначені в сумі 685,4 млн грн., по військовому збору – 70,8 млн грн.», – повідомив Роман Насіров.
Повідомлення про сплату земельного податку платники отримають до 1 липня
ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що згідно з п.286.5 ст.286 ПКУ нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку, а сплачується такий податок фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).
Зауважимо, що фізичні особи несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання з плати за землю, таким чином, якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, встановлених ст.126 ПКУ.
На суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 ПКУ. Тож, зволікати зі сплатою земельного податку не варто, – наголошують в ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська
Цього року місцевий бюджет Кіровського району отримав 125,4 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб
Протягом п‘яти місяців 2016 року до місцевого бюджету Кіровського району надійшло 125,4 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб. Сума надходжень ПДФО перевищує минулорічні показники на 41,6 відсотка, що в абсолютній величині становить 36,9 мільйон гривень.
Таким чином понад 60 відсотків власних доходів місцевого бюджету району формує податок на доходи фізичних осіб, рівень сплати якого напряму залежить як від розміру заробітної плати, яку отримують наймані працівники, так і від межі їх детінізації.
«Зменшення фінансового навантаження на фонд оплати праці пропорційно передбачає легалізацію роботи тієї частини бізнесу, де ще має місце виплата зарплати «у конвертах». Цього року фіскальною службою району виявлено понад 100 найманих осіб, які працювали без офіційного оформлення трудових відносин. Тож ми посилюватимемо вплив на детінізацію цього процесу. Адже легалізація зарплат безпосередньо впливає на показники наповнення місцевого бюджету району», – розповіла заступник начальника ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська Євгенія Самсоненко.
Особливості оподаткування операцій за договорами перестрахування
Під час провадження страхової діяльності юридичних осіб – резидентів сплачуються податок на прибуток та податок на дохід (пп. 141.1.1 ст. 141 Податкового кодексу України).
Об’єкт оподаткування страховика податком на дохід за ставкою 3% визначається як сума страхових платежів, страхових внесків, страхових премій, нарахованих за договорами страхування і співстрахування.
Страховики, які перестраховують страхові платежі за договорами перестрахування іншій страховій компанії (перестраховику), з якою укладено договір перестрахування, не зменшують об’єкт оподаткування податком на дохід за ставкою 3% на суму таких платежів.
Перестраховики, які отримують страхові платежі за договорами перестрахування, не включають їх до складу об’єкта оподаткування податком на дохід за ставкою 3%.
Більш детально з цим роз’яснення можна ознайомитись у листі ДФС України від 04.05.2016р. №15699/7/99-99-15-02-02-17 «Про оподаткування операцій за договорами перестрахування».
Хто зобов’язаний зареєструватися платником ПДВ?
Особа підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ у разі:
– якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 млн грн. (без урахування ПДВ);
– проведення особою операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг, 1 млн грн., а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.
У разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій 1 млн гривень.
Такі вимоги передбачені нормами Податкового кодексу України.
Останній день переходу на „спрощенку” з третього кварталу – 15 червня 2016 року
Відповідно до статті 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) спрощена система оподаткування обліку та звітності – це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів.
Обрання або перехід на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
Так, суб’єкту господарювання, щоб стати „спрощенцем” необхідно подати до контролюючого органу заяву, яка подається за вибором платника податків, в один з таких способів:
1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;
4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ.
Відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 „Спрощена система оподаткування, обліку та звітності” розділу XIV ПКУ.
Отож, щоб перейти на спрощену систему оподаткування з третього кварталу 2016 року необхідно подати заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 15 червня 2016 року
Своєчасна сплата захистить від штрафу
Конституцією України визначено обов’язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, визначених законом (стаття 67).
Податковий кодекс України (далі – ПКУ) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Статтею 38 ПКУ передбачено, що виконанням податкового обов’язку визнається сплата у повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов’язань у встановлений податковим законодавством строк.
Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму грошового зобов’язання, яку зазначає у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені Кодексом. Така сума грошового зобов’язання вважається узгодженою (п. 54.1 ст. 54 ПКУ).
Пунктом 126.1 статті 126 ПКУ передбачено, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
– при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
– при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Пунктом 31 підрозд. 10 розділу XX ПКУ за наслідками діяльності у 2015 році штрафні (фінансові) санкції до платників податку на прибуток підприємств за порушення порядку обчислення, правильності заповнення податкових декларацій з податку на прибуток підприємств та повноти його сплати не застосовуються.
Вказаною нормою не передбачене звільнення від штрафних (фінансових) санкцій при несплаті узгоджених сум грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ.
Оптимізацію штату ДФС виконано майже на 100%, – Роман Насіров
Про перебіг кадрової реформи та боротьбу з корупцією в ДФС повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час прес-конференції 30 травня.
«Реформа включає не лише оптимізацію штату, але й нову для служби систему відбору людей та їх оцінювання. На сьогодні в результаті скорочення штату з майже 59 тисяч залишилося трохи більше 43 тисяч чоловік. Зменшили штат на більше, ніж15 тисяч осіб», – зазначив очільник відомства.
Він наголосив, що план скорочення чисельності працівників та оптимізації структури ДФС, за даними Національної ради реформ, виконано майже на 100%.
«Нам треба залишити кількість працівників на тому рівні, якій зараз існує, та просто здійснити ефективний перерозподіл функцій», – додав Роман Насіров.
За його словами, мова йде, перш за все, про неприпустимість скорочення співробітників, які працюють на митниці. Кількість співробітників на митних постах в Україні на 30% нижче, ніж в сусідніх Румунії, Польщі, Угорщині та Словаччині.
Роман Насіров також повідомив, що ДФС домовилася з німецьким фондом GIZ щодо здійснення контролю діяльності служби.
«Фонд буде проводити дослідження рівня задоволеності платників податків роботою ДФС, при чому, це торкнеться не лише центральних органів, але й регіональних. Такий підхід дасть змогу скласти комплексне уявлення про зміни, які відбуваються у службі, побачити картину очима платників податків та визначити напрями подальшого удосконалення нашої діяльності», – підкреслив Голова ДФС.
Cкільки потрібно сплатити акцизного податку після переобладнання автомобіля
Особа – власник ввезеного на митну територію України вантажного транспортного засобу, що переобладнується у легковий автомобіль, є платником акцизного податку.
Платники акцизного податку при зверненні до органів внутрішніх справ України для реєстрації або перереєстрації переобладнаного вантажного транспортного засобу у легковий автомобіль зобов’язані пред’явити квитанції або платіжні доручення про сплату податку з відміткою банку про сплату.
Декларації акцизного податку подаються щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду контролюючому органу за місцем реєстрації, тобто для юридичних осіб – за місцезнаходженням, для фізичних осіб – за місцем проживання.
Розмір податку залежить від коду продукції згідно з УКТ ЗЕД транспортного засобу після переобладнання, робочого об’єму циліндрів двигуна та терміну експлуатації.
Оскільки ставка акцизного податку встановлена у іноземній валюті (євро), розрахунок суми податку здійснюється за офіційний курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на перший день кварталу, в якому виникло податкове зобов’язання, і залишається незмінним протягом кварталу.
Приклад розрахунку суми акцизного податку з переобладнаного транспортного засобу.
Після переобладнання вантажного транспортного засобу 2008 року випуску у Ford Transit T 260 з дизельним двигуном з об’ємом циліндрів 2200 куб. см, документ про відповідність якого вимогам безпеки дорожнього руху виданий 12.01.2015, такий переобладнаний автомобіль класифікується за кодом УКТ ЗЕД 8703 32 90 30 (інші транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем), з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 2500 куб. см, що використовується понад п’ять років), і ставка податку для нього складає 2,441 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна.
У першому кварталі 2015 року акцизний податок складав 103285 грн. (що відповідає 5370,2 євро при офіційному курсі НБУ 1923,2908 грн. за 100 євро).
Профілактичні заходи щодо недопущення корупційних дій працівниками органів ДФС у Дніпропетровській області
Днями, в Інформаційному агентстві “Мост-Днепр” відбу- лася прес – конференція “Профілактичні заходи щодо недопущення корупційних дій працівниками органів ДФС у Дніпропетровській області”.
У прес-конференції взяв участь старший оперуповноважений з особливо важливих справ управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області Павло Хороших.
Даючи характеристику виявлених корупційних дій, що здійснюються співробітниками фіскальної служби Дніпропетровського регіону, Павло Хороших зазначив, що з початку року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 69 службових розслідувань та перевірок.
За матеріалами управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області розпочато 20 кримінальних проваджень у відношенні працівників фіскальної служби; винесено 29 подань керівникам територіальних підрозділів ГУ ДФС області для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 19 працівників територіальних підрозділів ГУ ДФС області.
З метою недопущення фактів прийому на роботу в органи Державної фіскальної служби осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, перевірено 59 кандидатів на працевлаштування. Відмовлено у призначенні 3 претендентам.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області приділяє особливу увагу саме профілактичним діям щодо недопущення корупції в лавах співробітників ДФС.
Ефективним механізмом такої профілактики є Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби „Пульс” – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Сервіс працює за принципом зворотнього зв’язку – оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про результати розгляду та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.