Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

Протягом 9 місяців 2017 року до обласної державної адміністрації  надійшло 10725 звернень, що на 8,5% більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2016 року (9888 звернень). Питома  вага  повторних  звернень  у  загальній кількості звернень складає 1,2% (за аналогічний період минулого року – 0,9%), колективних – 3,8% (у минулому році – 4,9%).

Громадянами було порушено 10832 питання, головними з яких є: соціальний захист – 8064 звернення (74,4% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 933 звернення (8,6%); охорона здоров’я – 285 звернень (2,6%); аграрна політика і земельні відносини – 262 звернення (2,4%); забезпечення    дотримання   законності  та  охорони    правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 226 звернень (2,1%); житлова політика – 161 звернення (1,5%).

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Питання промислової політики становлять 0,1%; транспорту і зв’язку – 1,3%; економічної, цінової політики – 1,0%; фінансової, податкової, митної політики – 0,2%; праці і заробітної плати – 1,0%; екології  та  природних  ресурсів – 0,9%;  сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,3%; культури  та  культурної  спадщини, туризму – 0,4%; освіти, наукової діяльності – 1,3%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,1%; діяльності  об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,1%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,3%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,2%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних та міжнаціональних відносин – 0,07%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,1%; інші – 0,6% .

Відповідно до Класифікатора звернень громадян вони розподіляються:

за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 8714 звернень; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 43; на особистому    прийомі – 743; через   уповноважену особу –  17; через органи влади – 1025; через засоби масової інформації – 0;  від  інших  органів,  установ,  організацій – 183;

за ознакою надходження:  первинні – 10136; повторні – 126; дублетні – 155; неодноразові – 290; масові – 18;

за видами:  пропозиції (зауваження) – 7; заяви (клопотання) – 10466; скарги – 252;

за статтю авторів звернень:  чоловіча – 5061,  жіноча – 5645,  не визначено – 19;

за типом:  телеграми – 1,  листи – 9838,  усні – 790;  електронні – 96; петиції – 0;

за суб’єктом: індивідуальні – 10301, колективні – 411, анонімні – 13;

за категоріями авторів звернень: учасник війни – 138, дитина війни – 408, інвалід Великої Вітчизняної війни – 26, інвалід війни – 86, учасник бойових      дій – 2455,  ветеран праці – 231,  інвалід  І групи – 226,  інвалід  ІІ групи – 616, інвалід ІІІ групи – 584, дитина-інвалід – 5, одинока мати – 43, мати-героїня – 15, багатодітна сім’я – 64, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 12,  учасник   ліквідації   наслідків  аварії  на  Чорнобильській  АЕС – 45,  Герой  Радянського  Союзу – 1.

Вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни вищезазначених категорій, приділяється особлива увага. Зокрема, за рахунок обласного бюджету з  метою підтримки 6843 сімей громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, протягом 9 місяців 2017 року виділено 8,4 млн грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 38,4% від загальної кількості. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,3%, селян – 0,4%, працівників бюджетної сфери – 0,9%, державних службовців – 0,1%, військовослужбовців – 3,1%,  підприємців – 0,1 %,  безробітних – 0,5%,  учнів та студентів – 0,2%, осіб, що позбавлені волі, – 0%, служителів релігійних організацій – 0,06%.

За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно – 5255 (49,0%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); дано роз’яснення – 4338 (40,4%);  інше – 1132 (10,6%), а саме: переслано за  належністю  відповідно  до  статті  7 Закону України  “Про звернення громадян” – 161 звернення; повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” – 2;  не  підлягають  розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” – 0; 969 звернень – у стадії розгляду.

Керівництвом облдержадміністрації здійснено 168 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 90, виїзних – 78), під час яких  розглянуто 743  звернення.  У  порівнянні  з  кількістю  звернень  за  аналогічний період 2016 року число їх збільшилося на 2,5% (9 місяців 2016 року  –  725 звернень).

Забезпечено взаємодію з Дніпропетровським обласним контактним центром, яким протягом  9 місяців 2017 року  опрацьовано 49892 звернення з  державної установи “Урядовий контактний центр”, що на 10,0% менше кількості  звернень, опрацьованих за аналогічний період 2016 року                      (55432 звернення). Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання:  комунального господарства – 17306 (34,7% від загальної кількості питань); соціального  захисту  населення – 14613  звернень  (29,3%); охорони   здоров’я – 3286 (6,6%); діяльності службових осіб – 3184 (6,4%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 2206 (4,4%); освіти – 800 (1,6%); функціонування мереж зв’язку – 755 (1,5%); транспортного обслуговування – 646 (1,3%); оплати праці – 378 (0,7%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія Гаряча лінія голови облдержадміністрації”, на яку упродовж 9 місяців 2017 року надійшло 55008 звернень. Оперативно у телефонному  режимі надано роз’яснення на 16079 звернень. Опрацьовано                         38929 зареєстрованих звернень, що на 32,2% менше кількості опрацьованих звернень за аналогічний період 2016 року (57428 звернень). Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства –     17751 звернення (45,6% від загальної кількості опрацьованих питань); благоустрою та будівництва – 12418 (31,9%); охорони здоров’я – 3478 (8,9%); соціального захисту населення – 2978 (7,6%). Порушувалися також питання діяльності службових осіб – 5227 (13,4%);  побутових справ – 2283 (5,9%);  оплати праці – 1391 (3,6%); функціонування мереж зв’язку – 752 (1,9%); освіти – 663 (1,7%); транспортного обслуговування – 138 (0,3%).

Забезпечується    прийом     електронних    звернень   громадян   через веб-портал (https://e-contact.dp.gov.ua) та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Розглянуто 3437 звернень, що надійшли на веб-портал (8,8% від загальної кількості опрацьованих звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 602 звернення від громадян області.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, складовими якого є: прийом громадян, опрацювання звернень громадян, приймання та відправка ділової кореспонденції, забезпечення доступу до публічної інформації, надання безоплатної первинної правової допомоги.

Так, на І поверсі у кабінеті №6 облаштовано місця для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації; створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію (щодня з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, субота, неділя – вихідні; консультації за телефоном 742-70-61).

Працівниками юридичного управління облдержадміністрації та управління взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи облдержадміністрації надається безоплатна первинна правова допомога громадянам (кабінет №5, щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00).

У кабінетах №2, 3, 4 на І поверсі облдержадміністрації працівники управління по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проводять роз’яснювальну роботу, забезпечують реєстрацію письмових звернень громадян та здійснюють запис на особисті прийоми керівництва облдержадміністрації (консультації за телефонами 742-70-82, 742-85-32).

В облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (контактний телефон 742-86-62).

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

Інформація підготовлена управлінням по роботі

зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!