Невтомний кайзер світу моди – Карл Лагерфельд
Одягнений завжди в чорно-білу кольорову гаму, в темних окулярах, безпалих шкіряних рукавичках і з довгими білими волоссям, що зібране у хвіст, Карл Лагерфельд – легендарна персона, талановитий і невтомний дизайнер. Сьогодні він опікується креативними напрямками в Будинках Chanel і Fendi, володіє книгарнею 7L і керує видавництвом. У Карла є власна лінія одягу Karl Lagerfeld, яку він запустив в 1998 році та значна художня колекція.
Народився Карл Лагерфельд в родині бізнесмена зі Швеції Крістіана і його дружини німкені Елізабет в Гамбурзі. Його батько досконало володів 12 мовами, а сам Карл з дитинства вивчав німецьку, англійську, італійську та французьку. У 1952 році Лагерфельд переїхав до Парижа і вступив до ліцею Монтень при Синдикаті Високої моди, під час навчання в якому вивчав мистецтво і моделювання одягу. Однокурсником Карла був ще один легендарний кутюр’є Ів Сен-Лоран, а більшу частину свого вільного часу він проводив з такими творчими особистостями, як Жан Кокто, Жан-Поль Сартр та інші.
У 1955 році ескіз жіночого пальта Лагерфельда посів перше місце на конкурсі молодих модельєрів, після чого він отримав запрошення стати асистентом П’єра Бальмена. У 1958-му дизайнер обійняв посаду арт-директора Jean Patou і випустив свою першу колекцію під ім’ям Роланда Карла. У 1962 році він підписав угоду з мережею японських магазинів Isetan на розробку чоловічого та жіночого одягу, а в 1963-му залишив Jean Patou. В цьому ж році модельєр почав співпрацювати одночасно з чотирма модними будинками: Fendi, Chloè, Charles Jourdan і Krizia. Створюючи унікальні колекції для кожного з них, Карл примудрявся зберігати традиції та привносити нові елементи. У 1975 світ побачив перший аромат кутюр’є – квітковий парфум Chloé, а в 1966 році під лейблом Fendi дизайнер випустив колекцію хутряних виробів, що мала приголомшливий успіх.
У 1970-х рр. Карл Лагерфельд почав створювати костюми для акторів театру Ла Скала, а в 1983 покинув Chloè і перейшов в Chanel. Вдихнувши нове життя в Модний будинок, він модифікував імідж бренду, відійшовши від старих ліній до шарму нового часу.
Найбільша ікона стилю сьогодні не тільки є обличчям численних рекламних кампаній, але сам же їх знімає. Продовжуючи співпрацю з Chanel і Fendi, дизайнер працює над рекламними кампаніями, опікується виставками, знімає короткометражні фільми та пише книги. У 2010 році кутюр’є був ушанований Орденом Почесного легіону Франції за внесок в науку і мистецтво.