Транспортна реформа у Дніпрі: чого чекати жителям міста та водіям

У Дніпрі під час засідання круглого столу розповіли про досягнення в транспортній галузі та перспективи її розвитку. На зустріч зібралися представники громадськості, профільного департаменту та комісії. Так, зійшлись на тому, що у місті не оминути впровадження електронного квитка. Повідомляють у прес-службі міської ради.

«На даний момент бачення департаменту – що це стане формою оплати. Взаємодія пасажира за допомогою паперових грошей з кондуктором або водієм вже застаріла. Зміна ж форми оплати з грошей на якийсь інший носій стратегічно не охоплює всю системність. У департаменті транспорту є позиція поміняти взаємовідношення перевізника, пасажира та міської влади як замовника послуги», – розповів директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Ігор Маковцев.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Мерія замовила компанії «А+С Україна» транспортну модель, за допомогою якої можна буде корегувати маршрути у місті. У цьому допоможуть математичні розрахунки, які прогнозуватимуть ті чи інші зміни мережі.

Заступник директора з експлуатації та перевезень комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт»  Володимир Сусленков розповів, що у Дніпрі найбільшою проблемою в електротранспорті наразі є підготовка водіїв, але нещодавно у місті відкрилась школа для них. Тож питання нестачі  невдовзі закриють.

«Навіть маючи тролейбуси і трамваї та кошти на відновлення транспортної інфраструктури, основною проблемою є водії. Так вийшло, що в Дніпропетровській області немає державної програми з їх підготовки. До 2017 року на базі комунального підприємства був навчальний комбінат при обласній раді, але він позбувся ліцензії і відновити її не зміг. Після ми стали прораховувати варіанти підготовки наших водіїв в інших містах, де була така змога, а саме в Києві та Кривому Розі. Вартість підготовки одного водія – 36 тисяч гривень і на цю суму накладалося ще проживання у гуртожитку. Саме тоді і виникла ідея створення власного комбінату вивчення кадрів у Дніпрі», – розповів Володимир Сусленков.

Заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко відмітив, що досі одним із болючих питань у Дніпрі залишається посадка і висадка пасажирів маршруток не на зупинках.

«До 2013 всі маршрутки міста обслуговувалися у режимі таксі, який передбачає висадку за вимогою. У 2013 -2014 роках цей режим було змінено на посадку і висадку лише на зупинках. На папері зміни відбулися, а по факту все залишалося як було. Влітку 2018 відбувся експеримент, у рамках якого на проспекті О. Поля спеціальна комісія визначила оптимальні місці для зупинок, щоб вони відповідали потребам населення і правилам дорожнього руху», – розповів Олександр Лещенко.

Уже з січня 2019 року були визначені місця найбільш інтенсивного руху маршрутного транспорту, саме їх насамперед і перевіряли. Зараз робота в цьому напрямку продовжується, у Дніпрі вже зменшились випадки зупинок водіїв у непризначених для цього місцях.

Завідувач сектору контролю та моніторингу департаменту транспорту Дніпровської міської ради Іван Васючков перед вступом на свою посаду запропонував програму, у рамках якої можна завести у Дніпро  приблизно 100-150 великих автобусів: «Цю програму погодили, і розпочалася вона з інвентаризації – це те, чим ми займалися півтора місяця, і наразі вона ще триває. Скоро програма піде по другому колу і ті машини, які перевірялися у серпні, пройдуть повторний огляд у кінці жовтня».

Так, у Дніпрі перевірено понад 1100 транспортних засобів. Ті машини, що не склали «іспит», обстежуються повторно. Зараз вже 40 з них отримали більше балів після здійсненого ремонту.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!