У Дніпрі питання з електропостачання можна вирішити дистанційно

Із 5 жовтня м. Дніпро знаходиться у «помаранчевій» карантинній зоні. Електропостачальник YASNO піклується про здоров’я та безпеку своїх клієнтів, тому у період карантину рекомендує користуватися зручними онлайн-сервісами. Дистанційно можна вирішити більшість питань з енергопостачання: передати показання лічильника, сплатити за світло, обрати енергоефективні продукти, що дозволяють заощаджувати, отримати консультацію тощо.

Розрахуватися за електроенергію мешканці Дніпропетровщини можуть за декілька хвилин через:

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Постачальник нагадує: сплачувати за електроенергію потрібно щомісяця до 20 числа.

Передавати показання лічильника також зручно та просто через Особистий кабінет та чат-бота у Viber. Зробити це можна також:

На сайті YASNO можна обрати розумні прилади, що створять комфорт в оселі та зменшать витрати на електроенергію:

  • ультратонкі керамічні електронагрівальні панелі – безшумні та економічні;
  • бойлери, оснащені функціями швидкого нагріву, заощадження електроенергії та можливістю управління через Wi-Fi;
  • кондиціонери з інверторним компресором та повітроводом із дистанційним налаштуванням потоків.

Не виходячи з дому можна замовити й енергоефективні товари та послуги:

«У період карантину зручні онлайн-сервіси зберігають спокій та здоров’я, адже дозволяють вирішити усі питання за кілька хвилин у себе вдома. Постачальник YASNO закликає своїх клієнтів допомогти рідним та близьким старшого віку у переході на дистанційні способи зв’язку. Сервіси YASNO прості в користуванні та охоплюють всі питання, які можуть виникнути у споживачів електроенергії. Ми робимо все для якісного обслуговування клієнтів», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!