У Дніпрі продовжують боротьбу з несумлінними водіями

З початком війни в Дніпрі збільшилась кількість автомобілів, проте не всі з них дотримуються правил дорожнього руху, а саме: стоянка та зупинка. За словами начальниці відділу безпеки дорожнього руху КП “Дніпровський електротранспорт” ДМР Галини Андрєєвої, деякі водії дозволяють собі залишати автомобіль на газонах, тротуарах та проїзній частині.

“Чим це шкодить: на проїзній частині вони перешкоджають руху тролейбусу, чим призводять до збою в русі, і таким чином наші пасажири вимушені на зупинках чекати мінімум по пів години на транспорт. Також вони залишають свої автомобілі поблизу рейкового полотна, чим спричиняють затримку трамвайного руху. І таких ділянок, де автомобілі заважають елетротранспорту, дійсно багато. Це вул. Глінки, ж/м Лівобережний-3, ж/м Перемога, площа Старомостова. Таких випадків може бути по три за день або три за тиждень. Проте, такі випадки ми не залишаємо непоміченими, а працюємо разом з інспекцією з питань контролю за паркуванням та патрульною поліцією”, — зазначила Галина Андрєєва.

Зі свого боку, начальниця інспекції з питань контролю за паркуванням ДМР Марія Алейниченко зазначила: “Ми, перш за все, проводимо роз?яснювальні роботи з водіями. Коли інспектор приїжджає на місце, де порушили правила, то швидко з?являються водії та намагаються якнайшвидше усунути порушення. Проте, на водіїв, що не реагують на прибуття інспекторів, накладається адміністративне стягнення. Ба більше, подібне порушення взагалі є підставою для евакуації автівки на штрафмайданчик. А це вже зовсім інші кошти на повернення автівки. Загалом, ч. 3 ст. 122 Кодексу України про адмінправопорушення передбачає адмінстягнення у розмірі 680 грн”.

Однією з проблемних локацій є парковка біля торгівельного центру на проспекті Олександра Поля, біля будинку №11. Незважаючи на дорожні знаки та розмітку, які визначають спосіб паркування уздовж проїзної частини, водії залишають автівки «ялинкою», а подекуди і паркуються другим рядом. Таким чином, несумлінні водії спричиняють затримку у русі тролейбусів до 30 хвилин по кілька разів на день. “Ось ми бачимо, що один із автомобілів здійснив зупинку ближче 30 м від зупинки громадського транспорту, що є грубим порушенням. Воно призводить до того, що водії громадського транспорту змушені зупинятись у другому ряду та створювати аварійну ситуацію. За це передбачено штраф”, — зазначив головний спеціаліст інспекції з питань контролю за паркуванням ДМР Артем Філоненко.