У Дніпрі розповідали про секрети успішного бізнесу

27 липня у Дніпрі відбулася зустріч підприємців, яку організував Альфа-Банк у рамках проекту Alfa Business Hub. Альфа-Банк створив платформу щодо розвитку та комунікації для представників малого та середнього бізнесу. На цьому все­українському комунікаційному майданчику збираються представники МСБ — клієнти банку та провідні експерти в різних сферах.

Головними питаннями, які обговорювалися під час зустрічі, це ефективне використання фінансів для розвитку бізнесу, системний підхід до формування команди професіоналів, ефективні інструменти продажів в Інтернеті.

«На наших зустрічах ми збираємо людей, які вірять, що можна побудувати бізнес попри складні умови в країні. Ми даємо змогу отримати натхнення та поштовх, аби щось змінити в їхній діяльності. Ми сподіваємось, що на таких зустрічах наші гості зможуть почути відповіді на складні питання, отримати натхнення та бути в курсі нових тенденцій», — зазначила віце-президент Альфа-Банку Україна Тетяна Волошина.

Для проведення тренінгів на зустрічах Alfa Business Hub банк пропонує для обговорення найбільш актуальні для ринку теми та залучає провідних експертів у різних сферах бізнесу, які допомагають підприємцям налагодити процеси та знайти нові перспективи для зростання бізнесу. Дніпровська зустріч стала вже п‘ятою подією Alfa Business Hub нинішнього року. До цього такі івенти вже відбувалися у Харкові, Мелітополі, Одесі та Житомирі.

Кожен спікер ділився своїм досвідом, давав свій рецепт успіху у сфері бізнесу, реклами та формування стратегій.

«Навіть, якщо у вас вже є успішний бізнес в Інтернеті та сайт, вам потрібно роз­виватися і аналізувати своїх конкурентів. Для цього є безліч інструментів, які дозволять вам простежити рівень трафіку, особливості пошуку та про­аналізувати цільову аудиторію», — зазначила керівник відділу продукту Академії WebPromoЕxsperts Ольга Онікієнко.

Під час лекції «Як продавати в Інтернеті» Ольга зосередила увагу на тому, які інструменти сьогодні доступні кожному, як грамотно обирати типи реклами для свого бізнесу і як правильно комбінувати офлайн та онлайн-рекламу. «Це прописна істина, але сайт повинен бути простим і комфортним для користувача. Два — три кліки і ваш клієнт повинен отримати бажане. І не забувайте про якісну мобільну версію сайту», — підкреслила вона.

Зустріч проходила також у форматі живого спілкування — всі охочі могли поставити запитання під час паузи між виступами лекторів.

«Розділяти фінанси власника та бізнес — це те, з чого повинна починатися будь-яка справа. Бізнес, в якому власник бере гроші «з каси», якщо йому хочеться придбати новий айфон чи взяти участь в аукціоні старожитностей, приречений бути збитковим і не виходити в плюс», — акцентував засновник школи системного бізнесу «Бізнес-Конструктор» Кирило Куницький.

Загалом Alfa Business Hub про­йшов дуже насичено та інформативно, а всі учасники у доступній та креативній формі отримували практичні й корисні поради, які зможуть потім використати у своїй роботі.

ДАРИНА СУХОНІС