У Дніпропетровській області споживачі газу можуть скористатися послугами персонального менеджера
У Дніпропетровській філії компанії «Газмережі» впровадили новий підхід до обслуговування клієнтів — кожен відвідувач Центру обслуговування отримує персонального менеджера, який супроводжує його протягом усього процесу вирішення звернення.
Цей підхід покликаний забезпечити максимальний комфорт і зручність для мешканців області. Споживачі можуть звертатися з будь-яких питань, пов’язаних із розподілом природного газу: від ремонту або заміни обладнання до газифікації будинку чи технічного обслуговування мереж.
Фахівці нададуть фахові консультації та допоможуть обрати оптимальне рішення для кожної ситуації. Менеджери «Газмереж» чекають на відвідувачів у Центрах обслуговування клієнтів по всій області.
Графік роботи Центрів обслуговування:
-
понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00
-
п’ятниця: з 8:00 до 15:45
-
субота, неділя – вихідні
Увага! Під час повітряної тривоги обслуговування клієнтів не проводиться.