У Дніпропетровській області споживачі газу можуть скористатися послугами персонального менеджера

У Дніпропетровській філії компанії «Газмережі» впровадили новий підхід до обслуговування клієнтів — кожен відвідувач Центру обслуговування отримує персонального менеджера, який супроводжує його протягом усього процесу вирішення звернення.

Цей підхід покликаний забезпечити максимальний комфорт і зручність для мешканців області. Споживачі можуть звертатися з будь-яких питань, пов’язаних із розподілом природного газу: від ремонту або заміни обладнання до газифікації будинку чи технічного обслуговування мереж.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Фахівці нададуть фахові консультації та допоможуть обрати оптимальне рішення для кожної ситуації. Менеджери «Газмереж» чекають на відвідувачів у Центрах обслуговування клієнтів по всій області.

Графік роботи Центрів обслуговування:

  • понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00

  • п’ятниця: з 8:00 до 15:45

  • субота, неділя – вихідні

Увага! Під час повітряної тривоги обслуговування клієнтів не проводиться.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *