У ВК сидить більше керівників, ніж студентів – дослідження
Соціальна мережа “ВКонтакті” презентувала нові дані про свою аудиторію в Україні. Інформацію надала медіапанель Opinion Software Mediа від Factum Group, компанія також залучила внутрішні дані, пише «Українська правда. Життя» з посиланням Аin.ua.
За цими даними, “ВКонтакте” – найпопулярніша соціальна мережа України за охопленням, на другому і третьому місці – “Однокласники” і Facebook.
Найчисельнішою аудиторією соціальної мережі в Україні виявилися жінки старше 45 років. В українському сегменті соцмережі зареєстровано 3,1 млн активних акаунтів жінок від 45 до 64 років.
“Вконтакті” сидять переважно спеціалісти за фахом. Кількість людей, які посідають керівні посади перевищила студентську аудиторію соцмережі та домогосподарок. Основна активність користувачів мережі – читання стрічки. Серед інших популярних занять – робота з фотографіями, участь у спільнотах, обмін повідомленнями.
Близько 25% української аудиторії заходить в мережу з настільних комп’ютерів, ще 24% – з мобільних пристроїв.