Укрпошта розпочала передплатну кампанію на 2026 рік: оновлено каталоги періодики

Укрпошта залишається головним оператором передплати на періодичні видання в Україні й розпочинає передплатну кампанію на 2026 рік. З 10 жовтня передплату можна оформити за електронними каталогами, а з 27 жовтня — за оновленими друкованими.

Цьогоріч компанія впровадила новий формат друкованих каталогів — окремо для корпоративних клієнтів (B2B) та населення (B2C). Такий поділ покликаний зробити вибір зручнішим і зрозумілішим для кожної категорії передплатників.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

У B2B-каталозі представлено професійні, галузеві та ділові видання, корисні для органів місцевого самоврядування, освітніх і медичних закладів, підприємств та установ.
У B2C-каталозі зібрано широкий вибір загальнодержавних і регіональних газет та журналів для всієї родини — від новинних і аналітичних до дитячих, кулінарних, науково-популярних і розважальних.

Передплату можна оформити онлайн, у відділеннях Укрпошти або через листонош.

📬 На газету “Вісті Придніпров’я” передплату також можна оформити через Укрпошту або безпосередньо звернувшись до редакції.

Укрпошта продовжує забезпечувати доступ до друкованих медіа кожному, зберігаючи традицію читання та підтримуючи українську пресу.

фото з відкритих джерел

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *