Укрзалізниця відновлює повернення квитків через Інтернет

Сьогодні, 15 січня 2019 року, о 16:00 Укрзалізниця відновлює операції повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту й мобільних додатках. Призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяло з метою запобігання зловживанням у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.Про це повідомляє прес-служба компанії.

Таке обмеження допомагає запобігати спекуляціям та іншим зловживанням із квитками під час свят. Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічно-різдвяних перевезень цього зимового сезону.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Аналіз фахівців показує, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!