Упаковка – обличчя товару компанії
Правильне позиціонування продукту чи послуги відіграє вирішальну роль в успіху бізнесу. Тому створення бренду – один із найважливіших елементів процесу ефективного брендування компанії. Задля лідерства у конкурентній боротьбі, виробникам варто звертати увагу на все, в тому числі на упаковку товару. Вона повинна бути максимально впізнаваною. Невідомий бренд не привертає уваги споживачів. При створенні нового продукту і його виходу на ринок важливо розробити створити упаковку, котра буде відображати основну концепцію торгової марки та відтворювати її візуальні та вербальні атрибути.
Головні принципи створення
Створення торгової марки є частиною комплексного брендингу. Він включає кілька етапів:
- оцінка поточного стану компанії, її продуктів та послуг;
- аналіз ринку та конкурентного середовища;
- дослідження та розуміння бажань цільової аудиторії;
- формування конкретного бренду та відтворення його позиціонування;
- розробка дизайну упаковки: створення платформи для бренду, розробка його візуальної складової;
- розробка стратегії просування.
Після затвердження вартості розробки концепції та імені бренду фахівці починають роботу. Через кілька місяців клієнт отримує:
- ескізи принтів;
- зовнішню рекламу;
- сценарії відео/аудіо роликів.
Власник нової компанії отримує всі необхідні інструменти для виведення бренду на ринок.
Фірми, що займаються брендингом мають володіти великою компетенцію в цій сфері. Методологія розробки брендів успішних фірм допомагає досягати успіху понад 15 компаніям щороку.
Вартість створення дизайну упаковки чи торгової марки в Україні залежить від масштабу проєкту та маркетингових цілей. Повноцінний брендинг може коштувати близько 10 000 доларів. Більш дешевші варіанти включають менший перелік послуг і є більш низьковартісними.
Дизайн упаковки – універсальне поняття, сутність якого ховається за вибором та впорядкуванням графічних елементів. Це робиться для досягнення певної мети (естетичної, функціональної). Навіть створення подарункової упаковки починається з розробки дизайну. Спеціалісти приділяють особливу увагу саме зовнішньому вигляду. Сучасні технології дають можливість виготовляти упаковки будь-якої складності в максимально короткі терміни.
У сучасному бізнес-середовищі конкурують не компанії, а бренди. Тому створення торгової марки і упаковки – це завдання для справжніх професіоналів.