Упаковка – обличчя товару компанії

Правильне позиціонування продукту чи послуги відіграє вирішальну роль в успіху бізнесу. Тому створення бренду – один із найважливіших елементів процесу ефективного брендування компанії. Задля лідерства у конкурентній боротьбі, виробникам варто звертати увагу на все, в тому числі на упаковку товару. Вона повинна бути максимально впізнаваною. Невідомий бренд не привертає уваги споживачів. При створенні нового продукту і його виходу на ринок важливо розробити створити упаковку, котра буде відображати основну концепцію торгової марки та відтворювати її візуальні та вербальні атрибути.

Головні принципи створення

Створення торгової марки є частиною комплексного брендингу. Він включає кілька етапів:

  • оцінка поточного стану компанії, її продуктів та послуг;
  • аналіз ринку та конкурентного середовища;
  • дослідження та розуміння бажань цільової аудиторії;
  • формування конкретного бренду та відтворення його позиціонування;
  • розробка дизайну упаковки: створення платформи для бренду, розробка його візуальної складової;
  • розробка стратегії просування.

Після затвердження вартості розробки концепції та імені бренду фахівці починають роботу. Через кілька місяців клієнт отримує:

  • ескізи принтів;
  • зовнішню рекламу;
  • сценарії відео/аудіо роликів.

Власник нової компанії отримує всі необхідні інструменти для виведення бренду на ринок.

Фірми, що займаються брендингом мають володіти великою компетенцію в цій сфері. Методологія розробки брендів успішних фірм допомагає досягати успіху понад 15 компаніям щороку.

Вартість створення дизайну упаковки чи торгової марки в Україні залежить від масштабу проєкту та маркетингових цілей. Повноцінний брендинг може коштувати близько 10 000 доларів. Більш дешевші варіанти включають менший перелік послуг і є більш низьковартісними.

Дизайн упаковки – універсальне поняття, сутність якого ховається за вибором та впорядкуванням графічних елементів. Це робиться для досягнення певної мети (естетичної, функціональної). Навіть створення подарункової упаковки починається з розробки дизайну. Спеціалісти приділяють особливу увагу саме зовнішньому вигляду. Сучасні технології дають можливість виготовляти упаковки будь-якої складності в максимально короткі терміни.

У сучасному бізнес-середовищі конкурують не компанії, а бренди. Тому створення торгової марки і упаковки – це завдання для справжніх професіоналів.