Відключення світла у Дніпрі збільшили кількість заявок до аварійної служби удвічі

У Дніпрі міська аварійна служба проводить ревізію щитових у житлових будинках комунальної власності, аби запобігти різним несправним ситуаціям, пов’язаним з відключенням світла. За останній час через постійні відключення світла кількість заявок до аварійної служби щодо електропостачання зросла щонайменше вдвічі. Провели ревізію щитових і усунули несправності й у будинках № 2 та № 6 по вул. Бориса Мозолевського.

«Через віялові відключення світла проводимо ревізію щитових у будинках комунальної власності, які обслуговуємо, аби запобігти займанню чи іншим аварійним ситуаціям. Через те, що зараз постійно вимикають світло, а відтак — послаблюються контакти, можуть виникати проблеми з електропостачанням. При виявленні несправностей, якщо є можливість, то на місці їх одразу і усуваємо. Як, наприклад, у цьому будинку за адресою: вул. Бориса Мозолевського, 2 . Тут замінили запобіжник і його тримач. Є ситуації, коли замінювати потрібно рубильник. Тоді формуємо заявку і виїжджає на місце інша ремонтна бригада», — каже співробітник міської аварійної служби Роман Ждановський.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Мешканка згаданої багатоповерхівки Зінаїда Ізвекова схвалює проведення ревізії та ремонт щитових.

«Дуже добре, що міська аварійна служба працює на запобігання проблемі. Приїхала бригада, усе перевірила — замінила обладнання у щитовій, аби не виникла аварійна ситуація», — підкреслила пані Зінаїда.

За словами представника департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради Єгора Худякова, ремонти за заявками мешканців міська аварійна служба виконує як планові, так і аварійні.

«За останній місяць міська аварійна служба обробила більше ніж тисячу заявок. Через відключення світла їхня кількість зросла щонайменше вдвічі. Наприклад, якщо раніше за день обробляли 15-16 заявок щодо електропостачання, то зараз їх понад 30. Десь не витримують розподільчі автомати, проводка — бригади аварійної служби все ремонтують. Паралельно фахівці міської аварійки готують житлові будинки до опалювального сезону: ремонтують чи замінюють систему опалення. В цілому за день опрацьовують близько 50-ти заявок», — сказав Єгор Худяков.

Звертатися до Міської аварійної служби щодо електро-, водо-, теплопостачання та каналізації можна за телефоном: 736-10-02.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!