Відому картину Боттічеллі 70 років зберігали у запасниках
Більшість музеїв, які мають оригінали Сандро Боттічеллі, демонструють шедеври епохи Відродження на видному місці. Але Національний музей Уельсу в Кардіффі зберігав полотно флорентійського художника в запасниках майже 70 років, повідомляє “Радіо Максимум”.
Весь цей час картина вважалася копією і лише зараз була визнана оригіналом. Картину із зображенням Мадонни і немовляти в 1952 році заповіла музею Гвендолін Девіс, колекціонер і філантроп. Вона передбачала, що автор картини – сам Боттічеллі або один з його учнів. Однак в середині минулого століття мистецтвознавці вважали інакше, вважаючи полотно копією, причому не найкращої якості.
Новий аналіз був ініційований автором телепередачі “Втрачені шедеври Британії” Бендором Гросвенором. За словами мистецтвознавця, картина нагадала йому іншу знамениту роботу Боттічеллі, “Народження Венери”.
Очищення і дослідження в інфрачервоному діапазоні дозволили дізнатися більше про дійсне походження картини. Фахівці змогли побачити, що художник кілька разів змінював деталі композиції, в тому числі положення рук фігур. Також вдалося виявити приховане під шаром фарби зображення голови людини. Експерти вважають, що до створення картини дійсно доклав руку сам Боттічеллі.