Якісний бізнес-план зацікавить інвестора

Як презентувати свій проект, аби зацікавити потенційного інвестора? Як заставити його повірити у вашу ідею та вкласти інвестиції для втілення її в життя? Про це йшлося під час дводенного тренінгу «Підготовка бізнес-плану  з метою залучення інвестицій».

Заявити про себе

Захід організований Центром підтримки бізнесу, заснованим при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті (ДТПП) за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Тренінг зацікавив представників малого та середнього бізнесу Дніпра, підприємців, які бажають ефективно розвивати свій бізнес, отримати нові знання з підготовки якісного бізнес-плану.

Ні для кого не секрет, що сьогодні досить складно розвинути певний проект без відповідних капіталовкладень, і от саме в таких випадках приходять на допомогу інвестиції. Інвестиційні проекти — це своєрідний гарант значного збільшення конкурентоспроможності підприємства та його кінцевої ринкової цінності.

За словами віце-президента Дніпропетровської торгово-промислової палати Сергія Кучерявенка, Палата працює з підприємствами та організаціями, які зацікавлені у розвитку економіки регіону і які прагнуть вийти на міжнародний рівень. Тож саме таким компаніям дуже важливо вміти грамотно представити свій проект у вигідному світлі, заявити про себе. Адже якщо компанія здатна спланувати певний сценарій свого розвитку, то і інвестор їй повірить.

Чим важливий і як скласти?

Написання бізнес-плану — справа непроста і тренінг, проведений у Дніпропетровській торгово-промисловій палаті, мав на меті детально роз’яснити учасникам навчання, з чого почати і на що звернути увагу в першу чергу.

Зокрема тренер Вікторія Апалькова (керуючий партнер, співвласник компанії BFC) познайомила слухачів із сутністю та структурою бізнес-плану, основними методиками його складання, розділами та методами їх написання, а також на цікавих прикладах продемонструвала, яким чином можна оформити та вигідно представити свою бізнес ідею.

На її переконання, насамперед дуже важливим є тверезе оцінювання власних ресурсів, потреб ринку і прогнозованого попиту саме на вашу пропозицію. За словами Вікторії, основою бізнес-плану є програма діяльності компанії, всі скрупульозні дані про пропонований нею продукт, тонкощі його виробництва, вивчення передбачуваного ринку збуту, можлива конкуренція, оцінка необхідних витрат і планованого прибутку.

Загалом протягом усього навчання Вікторія Апалькова мотивувала учасників до розробки та впровадження бізнес-плану та доводила необхідність та важливість даної роботи.

«Якісний та грамотний бізнес-план — це план, який реалізований на 80%», — зазначила тренер.

Наталія Руда