Юридичні поради: як встати в чергу на безкоштовне житло

Запитання від наши читатів: “Я хочу встати у чергу на безкоштовне житло, куди мені звертатись які документи зібрати? Чи є у мене пільги як у матері-одиночка?”

На питання відповідає юрисконсульт ТОВ ЮК «Юрист 24-7» Циб Сергій Вікторович.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Згідно ст. 31 ЖК України, громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на одержання у користування жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду.Потребуючими поліпшення житлових умов (ст. 34 Житлового кодексу) визначаються громадяни, які забезпечені житловою площею нижче за рівень, що визначається в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України і Українською республіканською радою професійних спілок у м. Києві – Постановою виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів і президії Київської міськради профспілок від 30.04.91 р. № 234-  до 7,5 кв.м включно на кожного члена родини, а також громадян, що проживають в гуртожитках, та згідно інших підстав.Згідно ст. 45 ЖК України, У першу чергу жилі приміщення надаються, зокрема, потребуючим поліпшення житлових умов матерям, яким присвоєно звання “Мати-героїня”, багатодітним сім’ям, сім’ям, що виховують дітей-інвалідів, і одиноким матерям (батькам);Для постановки на облік вам необхідно звернутись до виконавчого комітету органів місцевого самоврядування по місцю реєстрації. Заява про взяття на квартирний облік підписується  членами  сім’ї,  які  разом проживають, мають самостійне  право  на  одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік подається до відповідного виконавчого комітету.

  1. Довідка по формі № 3 про склад сім’ї та реєстрацію (з ЖЕКу).
  2. Копії правовстановлюючих документів, на підставі яких проведена реєстрація в даній квартирі (ордер на жиле приміщення, свідоцтво про право власності та технічний паспорт квартири, договір купівлі-продажу, договір дарування квартири, договір оренди, тощо).
  3. Документи з попередніх місць реєстрації всіх членів сім’ї стосовно підтвердження відсутності житлової площі (довідки з бюро технічної інвентаризації та реєстрації права на об’єкти нерухомого майна, копії договорів купівлі-продажу, дарування, тощо).
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру.
  5. Довідки з місць роботи, навчання всіх повнолітніх членів сім’ї із зазначенням: де, на якій посаді, з якого часу працює або навчається та чи ведеться там квартирний облік (для пенсіонерів – посвідчення).
  6. Копії паспортів (всі заповнені сторінки) усіх зареєстрованих в квартирі.
  7. Копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу).
  8. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів сім’ї.
  9. Для працівників, які відпрацювали більше 20-ти років на одному підприємстві у сфері виробництва – копія трудової книжки, завірена у відділі кадрів.
  10. Копії та оригінали посвідчень, довідки, медичні висновки, що підтверджують право на пільги по квартирному обліку.
  11. Акт обстеження житлових умов.

Якщо у Вас виникли запитання телефонуйте – (050) 571-21-50; (093) 354-51-65; або пишіть запитання: jurist24.7@gmail.com і ми дамо вам відповідь.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!