ДАІ та активісти простежили за маршрутками

Перед тим як вийти на маршрут, кожен водій отримує паспорт руху, де зазначені всі зупинки на маршруті. Та чи пригальмовують вони лише в зазначених місцях, нещодавно перевірили дніпропетровські активіс­ти спільно із ДАІ, провівши рейд на проспекті Карла Маркса

Спочатку – бесіда

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Мета рейду полягала у виявленні порушників Правил дорожнього руху, зокрема водіїв, які ви­саджу­ють і підбирають пасажирів, де їм заманеться. Перші чотири дні присвятили профілактичним бесідам, перевиховувати довелося аж 59 чоловік. У цей період представники ДАІ не складали протоколи, а лише розмовляли з водіями.

«Нещодавно ми відпрацювали весь день на лінії. Чесно кажучи, готувались виписувати штрафи першим порушникам, яких ми попереджали. Проте, хоч і дивно, врешті оштрафували лише одного водія. Ми намагалися зробити так, щоб ті, хто кермують маршрутками, нас не бачили. Слід зазначити, що багато водіїв не зупиняються в недозволеному місці, навіть коли не знають, що за ними стежить комісія», – розповів го­лова профспілки автомобілістів та автоперевіз­ників Дніпропетровська Михайло Тонконогий.

Як повідомив начальник ВДАІ з обслуговування міста Дніпропетров­ська Сергій Волков, нині в обласному центрі працюють 32 транспортних підприємства, які здій­с­нюють перевезення пасажирів. За сім місяців цього року співробітники Державтоінспекції склали 833 адміністративних матеріали за різні порушення ПДР водіями автобусів, 345 з них – за нехтування правилами зупинки і стоянки.

Не єдина біда

Поки що рейд проводили тільки на центральному проспекті. Наступним же кроком буде моніторинг руху на проспекті Гагаріна, який вважається одним із найпроблем­ніших.

Звісно, зупинка в недозволеному місці – не єдина біда перевізників. До проблем можна додати й недостатню кіль­кість транспортних засобів, що спричиняє надмірну переповненість маршруток, а також тех­нічний стан деяких автобусів.

Також організатори рейду зазначили, що пасажири теж часто спричиняють аварійні ситуації: просять зупинити там, де їм зручніше, а не на зупинці; відволікають водія під час руху розмовами по телефону. Тож кожна людина повинна розуміти, що від її дій залежить безпека всіх учасників дорожнього руху.

Світлана Синьога

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь