“Акумулятор – наша виручалочка”: власниця ювелірних крамниць про роботу під час відключень електрики

Дніпрянка Ірина зуміла відновили роботу свого ювелірного бізнесу ще у перші місяці повномасштабної війни.

А коли ворог почав бити по інфраструктурі – пристосувалася й до перебоїв з електрикою. Світло у крамницях – від звичайного автомобільного акумулятора.

Аби краще сяяли прикраси – повісили гірлянду на батарейках. Про незламний бізнес – у матеріалі Дніпропетровської обласної військової адміністрації.

Свій бізнес підприємиця Ірина починала з одного ювелірного магазину. Поступового їх стало 11: у Дніпрі, Кривому Розі, Кам’янському, Запоріжжі. Ще є у Миколаєві. Ця крамниця постраждала під час обстрілів міста. Неподалік прилетіла ракета. Повилітали вітрини.

«Коли почалося вороже вторгнення – бізнес зупинився. Але тоді це було не важливо. На першому місці був захист себе, дітей, власної домівки. З першого дня разом із сусідами та колегами-підприємцями почали волонтерити», – розповіла Ірина.

Вона додала, що її продавчині зібрали та сховали товар. Коли повернуться до роботи не розуміли. Ірина разом із дітьми виїхала до Закарпаття.

«Одного дня мені зателефонували дівчата з Миколаєва. Сказали, що знайомі бійці часто просять продати їм хрестик із ланцюжком. Аби захищав на передовій. Тоді я вирішила спробувати відкрити усі свої магазини. Товар все рівно був. Та й людям робота потрібна», – наголосила Ірина.

Зараз, каже, нові виклики. Перше тривале відключення світла збентежило. Особливо, коли зник зв’язок. Але поступово пристосувалися. Запаслися ліхтариками. А ще поставили автомобільні акумулятори. Вони забезпечують світлом на 3-4 години. Касовий апарат використовують, коли є електрика. Якщо немає, ведуть паперові нотатки.

«Акумулятор – наша виручалочка. Дуже допомагає. Ще гірлянду принесли. Вона дуже гарно світися, коли темно. Маленькі вогники приваблюють покупців, – розповіла підприємиця. – Наша країна гудить генераторами і п’є каву при свічках. Але ми є символом незламності та мужності для усього світу».

Продавчиня Тетяна помітила, що у людей під час війни змінилися ювелірні вподобання. Купують більше оберегів, прикрас із національною символікою. І, звісно, обручок.

«Хлопці, йдучи на фронт, хочуть освідчитися коханій або навіть побратися з нею. Купують прикраси для заручин та весілля», – сказала Тетяна.

Покупчиня Ольга прийшла за подарунками для чоловіка та сина. Вирішила обрати патріотичні прикраси. Серед фаворитів – браслети з гербом України.

Жінка наголосила, намагається, всіляко підтримувати український бізнес. Адже саме підприємці тримають економічний фронт.