Дніпро відродить своє архітектурне обличчя

Дніпро став першим містом в Україні, де офіційно врегулювали розміщення зовнішньої реклами. Міська рада наприкінці 2018 року затвердила рішення № 1250 «Принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель м. Дніпра». Ці принципи стали частиною проекту зі створення сучасного та автентичного дизайн-коду для міста. До напрацювання згаданих принципів долучилися профільні фахівці – архітектори, дизайнери, юристи, виробники візуальної продукції. Проект був у відкритому доступі й обговорювався зі всіма зацікавленими сторонами, зокрема замовниками й виробниками реклами та громадою. Повідомляють у прес-службі міської ради.

Запровадження згаданих принципів є вигідним для всіх. Замовники реклами розуміють, що, як і де можна розміщувати. Виробники отримали конкурентне бізнес-середовище, а громада тепер бачить, хто працює за правилами та як місцева влада контролює їхнє виконання, наскільки прозоро все це відбувається.

«Сам же Дніпро нарешті має змогу відродите своє архітектурне обличчя, повернути втрачений історичний, культурний та естетичний вигляд. Це позитивно позначиться на рівні комфорту в місті та його туристичній привабливості», – наголосила експерт.

Щоб усі зацікавлені зрозуміли, що таке дизайн-код міста, принципи як його невід’ємна частина, навіщо вони потрібні та як їх правильно тлумачити й застосовувати, 9 квітня, о 15:00, у приміщенні I сoworking hub (просп. Д. Яворницького, 3) відбудеться практичний воркшоп. Це – ще один майданчик для діалогу між містянами, бізнесом, чиновниками та профільними фахівцями.

У заході також братимуть участь представники департаменту торгівлі та реклами міської ради, на який покладено контроль за належним розміщенням візуальних рекламних засобів.

«Серед іншого розповідатимемо, як їх узаконити, про перевірки, приписи, складання адмінпротоколів щодо підприємців-порушників, демонтаж тощо. Інформаційна робота з цього питання проводиться вже не перший місяць. Інспектори надають приписи тим, чиї рекламні засоби не відповідають затвердженим принципам. Є ті, хто дослухається й виправляє свої помилки. Наразі переходитимемо до активної фази складання адмінпротоколів і демонтажних робіт. Це стосується тих, хто не хоче виправлятися самостійно. Ми повністю відкриті до діалогу», – додав директор департаменту Андрій Пильченко.