Георгій Монахов: «Імідж – це не те, що ми про себе думаємо, а те, як ми виглядаємо в очах інших»

У Дніпрі відбувся унікальний і незвичний тренінг «Міжнародні стандарти ділових комунікацій». Центр підтримки бізнесу міста Дніпро, оснований на базі Дніпропетровської торгово-промислової палати за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу відкрив для представників МСБ регіону двері у світ етикету, протоколу та іміджу.

«Ділові відносини в нашій країні мають великі прогалини у сфері етикету. І це дуже помітно на тлі взаємодії з іноземними партнерами. У Європі нас називають «категоричними до хамства». І це те, що ми повинні позбутися. Забути фразу «Вас турбує», вибачатися, починаючи розмову. «Гідна привітність» – це те, що повинно бути в основі вашого ділового іміджу», — впевнений спікер Георгій Монахов — фрілансер, викладач, експерт з ділового іміджу, етикету і протоколу.

Особливий інтерес до цієї події у ділових жінок Дніпра.

«Етикет важливий для всіх, але жінки більше готові до трансформацій. Також для жінок особливо важливо вміти себе правильно подати – від зовнішнього вигляду до мистецтва влучно і лаконічно донести свою думку. Тут ви дізнаєтесь те, чому не вчили в університетах», — зазначила перший віце-президент Дніпропетровської торгово-промислової палати Ніна Алехнович.

Під час тренінгу, у властивій йому іронічній манері, Георгій Монахов розповів про те, як завоювати прихильність ділових партнерів та сприяти підвищенню клієнторієнтованості, як будувати спілкування телефоном чи при особистій зустрічі, як користуватися діловими атрибутами (візитівки чи ділові подарунки), як облаштувати робочий простір і яким повинен бути дрес-код в залежності від сфери діяльності, а також які аксесуари недоречні і чи обов’язковим є рукостискання.

«Цінується не лише результат, але і зусилля. Мову зовнішності може опанувати кожен, адже, зрештою, в житті ми завжди граємо дві ролі: гість або хазяїн. І в залежності від цього маємо певні формули спілкування, які містять протокольні правила, які прості, але дуже важливі для кожного», — зазначив Георгій Монахов.

Яскравий, цікавий тренінг з блискучою іронією та жартами запам’ятається учасникам надовго. І врешті кожен з присутніх зрозумів, що варто завжди прагнути, як підкреслив Георгій Монахов, бути belgravian (від англ.- людина, що належить до аристократичного світу, інтелектуальна та вихована) і викорінити в собі звички beerage (від.англ – «завсідники пивоварень», невиховані та хамовиті люди).

Дарина Сухоніс