Going Digital: Інтернет-маркетинг для жінок в бізнесі

Нині досить складно уявити шлях просування бренду, товару або послуги, які не використовують такий потужний канал, як Інтернет. Які основні принципи Digital-комунікацій, як виміряти рівень впізнаваності свого бренду і перетворити точкові кроки в інтернет-рекламі в струнку стратегію, яка підходить для конкретного напряму діяльності та цільової аудиторії, — представники МСБ регіону розбиралися під час тренінгу «Going Digital», що відбувся в Дніпрі в рамках циклу тренінгів ЄБРР «Жінки в бізнесі».

Цифрові комунікації.

Навчальний тренінг провели в Дніпропетровській торгово-промислові палаті — в Центрі підтримки бізнесу, заснованому за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Цього разу він зібрав виключно жіночу аудиторію –  представниць регіонального бізнесу. Як з’ясувалося в ході тренінгу, всі вони так чи інакше стикалися з інтернет-маркетингом, але робили це безсистемно, інтуїтивно намацуючи найбільш вдалі кроки і підходи.

«Я представляю відомий в Дніпрі комбінат, який вже понад 75 років працює в сфері виробництва продуктів харчування. Проте, на жаль, у нас до сих пір як такого немає напрямку Digital, і онлайн-просуванням займалися звичайні маркетологи. Зараз ми намагаємося сформувати окрему службу, яка буде системно займатися цими питаннями. І для нас вкрай важливо розуміти, перш за все, для себе, — який штат і ресурси для цього потрібні аби оптимально забезпечити потреби комбінату і вже на наступний рік запланувати цілісну стратегію просування як в Україні, так і закордоном», — говорить учасниця тренінгу Ольга.

Від банера до вірусної реклами.

Як зробити шлях діджіталізаціі більш усвідомленим і ефективним розповіли досвідчені тренери в цій сфері — засновник Агенції цифрового маркетингу UAMASTER, лектор Міжнародного Інституту Бізнесу (IIB / CIM) Євген Шевченко і фахівець з 10-річним досвідом в маркетингу і інтернет-рекламі, керівник освітнього проекту і-Marketing Станіслав Матюшенко.

Почали з основ — принципів побудови інтернет-комунікацій в рамках класичної моделі 4p-маркетингу, останніх тенденцій побудови онлайн-кампаній в Україні, інструментах і «точках контакту» цифрових комунікації. А потім під час інтерактивних групових завдань розбиралися які саме підходи будуть корисними того чи іншого напрямку бізнесу.

«На сьогоднішній день інструментарій цифрової реклами налічує близько 25 видів. Це банер, контекст, управління сайтами і його юзабіліті, пошукова активність, email- маркетинг і так далі. Як правило, рекламодавці використовують від 3 до 10 інструментів. І наше завдання — розуміти як це працює і побудувати стратегію просування, виходячи з цільової аудиторії, її поводжень і бажання. Для організації тренінгового сервісу або продажу сухих сніданків — це абсолютно підходи і набір інструментів, які необхідно використовувати», — зазначив тренер Євген Шевченко.

Жінки у бізнесі

Програма Європейського Банку Реконструкції та Розвитку «Жінки у бізнесі» допомагає малим та середнім підприємствам під керівництвом жінок в отриманні доступу до фінансових ресурсів та ноу-хау, необхідних для розвитку. ЄБРР, пропонуючи, окрім фінансової складової, тренінги, наставництво та іншу допомогу для надання можливості жінкам-підприємцям ділитися досвідом та навчатися один в одного. Докладніше http://www.ebrdwomeninbusiness.com .

«Основне завдання, яке ми сьогодні ставимо перед нашою бізнес асоціацією, – використовувати найкращі існуючі актуальні інструменти підтримки бізнесу» — говорить перший віце-президент Дніпропетровської торгово-промислової палати Ніна Алехнович. «І ми переконані, що сьогодні жінки є тією рушійною силою, яка може допомогти українській економіці стати однією з  провідних не лише на європейських теренах, а й на світовій арені» — підсумувала перший віце-президент.