Ігор Смілянський: «Мета — створити потужну команду фахівців»

Укрпошта оголосила відкритий відбір на посаду директора Дніпропетровської дирекції. Про те, які зміни чекають компанію в регіоні та як це позначиться на її клієнтах, розповів генеральний директор Ігор Смілянський.

— Пане Ігоре, нині Укрпошта акцентує на тому, що вона змінюється. Чи є перетворення у регіональній команді частиною цих змін?

— Так, безперечно. Нині Укрпошта активно шукає професіоналів, які зможуть зробити роботу підприємства в регіоні більш якісною та ефективною. Ми хочемо, щоб наші регіональні дирекції очолювали кваліфіковані фахівці, бажано — із досвідом керування великими компаніями, які вміють працювати ефективно та які довели цю ефективність у попередній професійній діяльності. Питання — не в заміні когось одного на іншого. Наша мета — створити дійсно професійну команду фахівців на всіх рівнях, які допоможуть швидко перетворити Укрпошту на потужну сучасну компанію. Тому ми робимо відбір на посади регіональних директорів відкритим — у ньому можуть брати участь і нові люди, і поточні керівники, інші співробітники нашої компанії.

— А якщо нинішній керівник виявиться, у результаті відбору, найкращим?

— Ми будемо раді знати, що наш нинішній співробітник — більш професійний, ніж будь-хто із зовнішніх конкурентів. Якщо він справді сильний фахівець, матиме найбільше шансів зробити дану конкретну дирекцію Укрпошти найсильнішою і доведе це на конкурсі, то він, безперечно, закриє цю вакансію. Але загалом ми не навішуємо на кандидатів ярлики «наш» чи «не наш».

— Як узагалі триває відбір?

— Ми оголосили про вакансії вже у низці дирекцій і тепер чекаємо, поки потенційні кандидати подадуть свої заявки, нададуть усі необхідні документи та презентують своє бачення розвитку поштово-логістичних послуг у регіоні. Потім тес­туватимемо кандидатів за допомогою опитувальника. На третьому  етапі вестимо співбесіди найсильнішими з кандидатами.

— Хто вже подався на участь у відборі у Дніпрі?

— На жаль, я не можу назвати імена людей, оскільки це неетично. В приватному бізнесі ніхто ніколи не буде називати ім’я кандидатів на вакансію, тому що зміна робочого місця — це особиста справа, і якщо шукач має поточне місце роботи, то, назвавши його ім’я публічно, ми наражаємо його на небезпеку бути звільненим, якщо його спробу роботодавець зрозуміє неправильно.

— Чим повинен буде займатися директор дніпропетровської дирекції? 

— Як я вже казав, основна мета — це перетворення Укрпошти на перспективне конкурентне підприємство. Це означає досягнення певних операційних та фінансових показників, ефективну організацію діяльності, бізнес-процесів, адміністрування та надання послуг тощо. Головним завданням нового керівника буде саме продаж послуг, збільшення кількості клієнтів регіональної дирекції. Зі свого боку, ми звільнимо його від багатьох речей, що потребують значного часу, але не допомогають у розвитку дирекції — плануємо цент­ралізувати частину функцій. Наприклад, працюємо у напрямі централізації закупівель. Розширюємо межі співпраці з контр­агентами, запрошуємо до участі в конкурсах виробників.

— Нещодавно влада Дніпра та Укрпошта заявили про «революцію» щодо надання адмінпослуг у Дніпрі… 

— Так, Україна активно рухається в цьому напрямку. Міський голова Дніпра Борис Філатов та в. о. заступника міського голови Яніка Мерило дали нам змогу показати, як змінюється Укрпош­та. З початку листопада у Дніпрі працює новий центр надання адміністративних послуг, де жителі міста можуть замовити необхідну послугу за допомогою спеціального порталу iGov, а доставить її отримувачу Укрпошта.  Так, ми виключаємо спілкування із чиновниками з процесу отримання послуги та даємо можливість клієнту отримувати довідки у зручний час та в зручному для них місці.

— Які ж документи можна отримати у такому ЦНАПі?

— Першими довідками, які можна буде отримати за допомогою оновленого центру, є довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб; довідка про використання житлових чеків під час приватизації державного житлового фонду; довідка про відсутність паю, довідка про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання). Важливо, що покриття системи у місті буде розширювати, так ми зробимо життя дніпрян простішим.

— Ви брали участь у конгресі е-комерс. Що пов’язує Укрпошту і цей напрям?

— Укрпошта має унікальні можливості для розвитку в Україні ринку е-комерс, тобто роздрібної торгівлі онлайн. Такі можливості нам дає наша найбільша мережа відділень та наші логістичні можливості. Треба лише вміти використовувати ці ресурси для того, щоб розвивати е-комерс, тобто надавати саме ті послуги виробникам та покупцям товарів онлайн, які їм потрібні. Наразі ми активно працюємо, аби вже найближчим часом запропонувати нашим клієнтам зручні рішення у сфері е-коммерс як на внутрішньому ринку, так і у сфері транскордонної торгівлі.

Зокрема, вже наступного тижня, 11 листопада, ми візьмемо участь у важливій глобальній акції на ринку е-комерс — китай­ському Дню холостяка. Це відомий мега-розпродаж товарів у Китаї, в якому може взяти участь будь-хто в світі, замовивши товари через Інтернет зі знижкою до 80%, а ми доставимо цей товар в Україну.

Крім того, вже в листопаді ми відкриваємо школу #E-export School від Укрпошти, де будемо безкоштовно навчати підприємців, як розвивати свій канал за кордоном та працювати з іноземними клієнтами. Для цього ми запросили викладати в цій школі багатьох професіоналів, які вже вибудували свої бізнес-стосунки з іншими країнами, і є справжніми майстрами справи. До речі, в Дніпрі заняття #E-export School відбудеться 29 листопада. Запрошуємо дніпровських виробників і торговельні майданчики взяти участь у цій школі. Також розробляємо й низку інших ініціатив, але про них будемо говорити пізніше, по мірі нашої готовності щодо впровадження нових послуг.

Ярослава Хлебникова

Добавить комментарий