Мешканців Дніпропетровщини закликають своєчасно сплачувати за електроенергію

Оператор системи розподілу ДТЕК Дніпровські електромережі забезпечує електропостачанням понад 1,4 млн побутових та бізнес-клієнтів в Дніпрі та області. Від нашої безперебійної роботи і справного стану енергетичної інфраструктури залежить надійність електропостачання в оселях кожного жителя і критично важливих об’єктів – 273 лікарень області. У тому числі – 21-ї міської інфекційної лікарні в Дніпрі, обласної клінічної лікарні імені Мечникова та інших госпітальних баз для хворих на COVID-19.

Обов’язок оператора системи розподілу – забезпечити клієнтів електропостачанням, а обов’язок клієнтів – своєчасно сплатити за ці послуги через постачальника електроенергії. Це передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами роботи роздрібного ринку електроенергії.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Платежі клієнтів за електроенергію розподіляються між усіма учасниками ринку, в тому числі між державним оператором магістральних мереж НЕК «Укренерго», генерацією (найбільша з яких – держпідприємство «Енергоатом»), а також операторами системи розподілу. Борги населення дестабілізують роботу всієї енергосистеми.

ДТЕК Дніпровські електромережі змушений відзначити, що під час карантину рівень оплати клієнтами послуг з електропостачання критично погіршився. Вже у квітні загальний борг перед ОСР, який сформувався через несплату юридичних клієнтів і постачальників електроенергії, які обслуговують населення та юридичних клієнтів, становить 108 млн грн. Якщо клієнти і надалі не платитимуть за використану електроенергію, то до кінця травня борг зросте до 305 млн грн, що дорівнює практично половині інвестиційної програми компанії. Для порівняння, в 2019 році вона склала 561 млн грн. На ці кошти компанія прокладала нові мережі і будувала підстанції для розвитку інфраструктури Дніпра та області, впроваджувала технологічні рішення, які необхідні сучасним клієнтам.

На 2020 рік в рамках інвестиційної програми заплановано посилення або заміна 352 км ліній в області. Це допоможе зменшити кількість та скоротити час аварійних відключень. Крім того, компанія планує замінити повітряну лінію у Новомосковську на кабельну з посиленням її потужності. Це звільнить простір в місті та дозволить виконувати ремонти та повертати світло клієнтам швидше.

Через борги, що накопичуються в період карантину, існує висока ймовірність, що компанія не матиме можливості виконувати інвестиційні та ремонтні програми в 2020 році.

Співробітники компанії ДТЕК Дніпровські електромережі продовжують робити все можливе для обслуговування клієнтів, для стабільного і безперебійного постачання електроенергії: цілодобово проводять аварійно-відновлювальні роботи, щоб у будинках, на працюючих підприємствах, в лікарнях було світло. За час карантину ми усунули 1424 аварії для наших клієнтів.

Допомогти роботі енергетиків можна просто: своєчасно оплачувати рахунки за електроенергію! Це ваш внесок у підтримання стабільності інфраструктури Дніпра та області в умовах боротьби з поширенням коронавірусу.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!