Невідомі факти про контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг»
Завдяки єдиній системі даних контакт-центр електропостачальника дистанційно обслуговує усіх споживачів Дніпропетровської області незалежно від їх місцезнаходження. Сюди окрім телефонних дзвінків потрапляють електронні листи, повідомлення через Особистий кабінет та Facebook. Про результати роботи за півроку, а також невідомі для більшості клієнтів факти розповіли співробітники контакт-центру:
- Єдиний контакт-центр знаходиться у Нікополі. Він обслуговує всіх споживачів Дніпропетровщини з питань електропостачання, а це понад 1,3 млн домогосподарств;
- З початку року всі оператори сукупно провели 16 тис. години розмов. Це 300 тис. дзвінків за 6 місяців;
- Приємний чоловічий голос автовідповідача, який вітає клієнтів, належить спеціалісту контакт-центру Євгену;
- Найчастіше до контакт-центру звертаються мешканці м.Дніпро;
- Рекордну кількість телефонних звернень один оператор прийняв 4 лютого – 340 дзвінків;
- З початку року кількість повідомлень від клієнтів через Facebookзбільшилась на 97%, а час очікування з’єднання з оператором зменшився на 45%;
- Завдяки сучасному оснащенню приміщення рівень шуму на робочому місці оператора становить 67 дБ при гранично допустимій нормі 80 дБ;
- Клієнтів обслуговують 50співробітників контакт-центру, з них 48 жінки;
- Найбільш неочікуваним став дзвінок чоловіка о 7 годині ранку, який телефонував аби перевірити чи є оператори на робочих місцях та просто побажати гарного дня.
Звернутися до контакт-центру кожен споживач Дніпропетровщини може за телефоном (056/067/050) 770-11-55, електронною поштою hotline@dnep.com.ua, через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті чи на сторінці у Facebook.