Паперова чи пластикова? Яку упаковку вибрати для фастфуду

Фастфуд, їжа на виніс – це дуже полегшує життя в сучасному світі, де всі поспішають і цінують кожну секунду. Власники закладів постійно запитують, яку упаковку краще вибрати для страв? Є два варіанти: пластик та папір. Ми розповімо в чому переваги кожної і яку упаковку для фаст-фуду придбати буде краще.

Пластикова упаковка: переваги та недоліки

Пластикова упаковка були найпопулярнішим варіантом до недавнього часу. Її використовували і вдома, і у закладах. Вона дійсно має низку плюсів:

  • Економія. Пластикова упаковка має низьку ціну. Це факт. Вона коштує реально копійки.
  • Зручність. Пластикова тара може тримати свій первісний зовнішній вигляд, не ламатися і не рватися під впливом вологи. Вона надійно зберігає страви під час транспортування.
  • Вага. Упаковка із пластику легка. Вона не займає багато місця. Таку їжу можна взяти із собою у сумочку та піти на роботу.
  • Універсальність. У пластик можна запакувати і гарячі, і холодні страви будь-якої консистенції. З матеріалом нічого не станеться.
  • Багато хто вважає, що пластик шкодить здоров’ю, оскільки виділяє токсичні речовини. Це помилка, якісних товарів це не стосується.

Чому така популярна паперова упаковка?

Останнім часом усі намагаються використовувати паперову упаковку, оскільки це не шкодить навколишньому середовищу, але є й інші плюси такої тари:

  • Папір швидко розкладається та не шкодить природі.
  • Така упаковка є абсолютно нешкідливою для здоров’я людини.
  • Картонна тара не псує смаку їжі та зберігає первісний смак.
  • Вона може зберігатися тривалий час, якщо якісно зроблена і дотримані всі правила зберігання.

Одним із найголовніших плюсів паперової упаковки – оригінальний дизайн і нижче ми розповімо, що це означає.

Крафтова упаковка – обов’язкова частина маркетингу

Паперова упаковка може мати такий вигляд, колір, форму, яку забажає власник закладу. Так як фастфуд часто йде на винос, упаковка страв буде служити чудовою живою рекламою. Один співробітник узяв собі обід у закладі, другий побачив назви та почув, що там смачно, на другий день пішов туди ж по їжу. По суті, крафтова упаковка з логотипом – це бюджетне, але дуже ефективне розкручування закладу. До того ж відвідувачі також люблять естетику. Чим оригінальніше буде упаковане блюдо, тим приємніше його буде їсти.