Реклама на будинках Дніпра більше не буде «кричати»

Виконавчий комітет Дніпровської міської ради затвердив новий дизайн-код міста. Це документ, у якому прописані принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок, табличок на фасадах будівель. Серед основних вимог – рекламні засоби не повинні закривати архітектуру будівлі, спричиняти аварійні ситуації. Повідомляють у прес-службі міської ради.

За словами головного художника Дніпра Сергія Білопольського, над створенням дизайн-коду впродовж поточного року працювали галузеві фахівці, зокрема архітектори та дизайнери. Цей документ мав статус регуляторного акта, тобто впродовж місяця його обговорювали з громадськістю, ідеї та пропозиції якої врахували. Загалом наявність дизайн-коду дасть змогу уникнути суб’єктивності в оцінюванні відповідності тієї чи іншої конструкції.

«Основна ідея цих принципів – повага до людей: безпека, зниження рівня так званого візуального шуму, а також повага до архітектури. Реклама повинна не «кричати», а «говорити», вписуватися, а не перекривати, позначати, а не зазивати», – розповів під час прес-конференції 21 грудня Сергій Білопольський.

Наразі, щоб розмістити будь-які рекламні засоби на фасадах будівель, необхідно мати на це дозвіл, виданий департаментом торгівлі та реклами. Відтепер його надаватимуть з урахуванням відповідності реклами новому дизайн-коду. Ті рекламні засоби, вивіски, таблички, які мають дозвіл, виданий раніше, не демонтуватимуть до закінчення терміну його дії, решта повинні бути узаконеними.

Він також додав: незабаром буде розроблено дорожню карту, в якій детально пропишуть шляхи погодження реклами на фасадах будівель міста.