Секрети конкурентної переваги для бізнесу

Нові бізнес-стратегії, корисні поради та знайомства – незмінні складові роботи Центру підтримки бізнесу м. Дніпро, який вкотре ініціював тренінг для представників малого та середнього бізнесу, аби відкрити секрети конкурентних переваг.

Заснований при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за підтримки ЄБРР, Центр підтримки бізнесу поєднав найкращі традиції бізнесу регіону та досвід провідних європейських експертів в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

«Сьогодні завдяки цій ініціативі ми маємо можливість запросити найкращих українських та зарубіжних спікерів», – зазначила перший віце-президент Дніпропетровської торгово-промислової палати Ніна Алехнович, вітаючи учасників тренінгу. 

ДТПП_19.07.2018

Нові інструменти для МСБ

Цього разу, завдяки тренінгу «Технологія створення вирішальної конкурентної переваги (ВКП)», понад 30 підприємців регіону отримали можливість не лише опанувати базові принципи технології ВКП, а й познайомитися з готовими кейсами ВКП різних типів бізнесу та простежити їх створення за допомогою Теорії Обмежень.

«У Європі основний валовий продукт створюють до 80% представників малого і середнього бізнесу. У нас його роблять великі підприємства. Ми хочемо навчити наших МСБ просувати свою справу за допомогою маркетингу, робити якісний продукт, створювати нові позиції, збільшити продажі і відкривати для себе нові ринки не тільки в Україні, а й за кордоном», – зазначив віце-президент Дніпропетровської торгово-промислової палати Сергій Кучерявенко.

Теорія обмежень

«Ключова ідея створення конкурентної переваги полягає у тому, що весь маркетинг компанії повинен бути спрямований на те, аби збільшувати цінність в очах споживача. Тож сьогодні ми детально, крок за кроком, розкриємо секрети конкурентної переваги, аби ви змогли опанувати ці сучасні технології та застосувати їх на власному бізнесі»,  – зазначає спікер тренінгу, генеральний директор консалтингової компанії Apple Consulting Юлія Плієва.

Лектор ознайомила слухачів з методологією Теорії Обмежень – специфічним підходом до управління бізнесом. Суть його в тому, що принципи точних наук можна застосовувати в будь-якій галузі, зокрема завдяки Теорії можна віднайти рішення для ритейлу, маркетингу, дистрибуції та будь-якого іншого виду діяльності.

Для учасників інформація була новою, викликала безліч питань, на які вони отримали відповіді.

«Дуже цікаво було дізнатися нову інформацію, а також познайомитися з іншими учасниками. Конкуренція сьогодні – одна з основних, найважливіших складових бізнесу. Якщо ти не конкурентоздатний – твоя справа не буде успішною. Я багато почула і тепер намагатимуся застосовувати ці знання на практиці», – зазначила учасниця тренінгу, підприємець Катерина.

Центр підтримки бізнесу проводить подібні освітньо-практичні заходи регулярно. Зокрема вже найближчим часом тут планується дводенний тренінг з розвитку франчайзингового бізнесу та щорічна Експортна конференція. Тож не втрачайте унікальні можливості та слідкуйте за анонсами Дніпропетровської торгово-промислової палати www.cci.dp.ua.